حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

قرارگیری ۲ شهرستان آذربایجان‌شرقی در وضعیت قرمز

شناسه : 61663 24 اکتبر 2021 - 14:51 1393 بازدید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از قرارگیری دو شهرستان جلفا و مرند آذربایجان‌شرقی در وضعیت قرمز کرونایی خبر داد. به گزارش تبریز ما، عباسعلی درستی شنبه شب، یکم آبان ماه، در گفت‌وگوی خبری، اظهار کرد: علی‌رغم کاهش تدریجی موارد ابتلای جدید کرونایی در استان از روز گذشته شاهد قرمز شدن وضعیت دو شهرستان بودیم […]

قرارگیری ۲ شهرستان آذربایجان‌شرقی در وضعیت قرمز
پ
پ

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از قرارگیری دو شهرستان جلفا و مرند آذربایجان‌شرقی در وضعیت قرمز کرونایی خبر داد.
به گزارش تبریز ما، عباسعلی درستی شنبه شب، یکم آبان ماه، در گفت‌وگوی خبری، اظهار کرد: علی‌رغم کاهش تدریجی موارد ابتلای جدید کرونایی در استان از روز گذشته شاهد قرمز شدن وضعیت دو شهرستان بودیم که این امر بیانگر شعله‌ور شدن بیماری در استان است.
وی خاطرنشان کرد: با وجود این‌که هنوز در حال پشت سر گذاشتن موج پنجم کرونا هستیم و امیدوار بودیم که وضعیت کرونایی شهرها به زرد و یا حتی آبی برسد اما اکنون شدیدا نگرانیم که موج ششم کرونا در آینده‌ای نزدیک در استان شکل بگیرد.
وی تاکید کرد: اکنون کنترل بیماری یک وظیفه ملی و همگانی است و عموم مردم عزیز استان باید بدانند که اگر نمی‌خواهند مرگ عزیزانشان را ببیند و خانواده‌های دیگری از این بیماری داغدار شوند و از طرفی اقتصاد کشور نیز پویا و فعال شود، راهی جز مدیریت صحیح کرونا نداریم.
درستی گفت: تنها دو روش برای این امر وجود دارد و آن هم تکمیل واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است که از عموم مردم عاجزانه خواهشمندیم در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/133270

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.