حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تجلیل از پزشکان مراکز پزشکی و درمان ناباروری جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی

شناسه : 60971 23 آگوست 2021 - 15:45 991 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی روز دوشنبه یکم شهریورماه در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه پزشکان و با اشاره به اهمیت روز پزشک، اظهار کرد: سلامتی جامعه را مدیون تلاش خالصانه این قشر هستیم، اهمیت ‌پزشکان در مقابله با کرونا نیز در جهان ثابت شد. دکتر […]

تجلیل از پزشکان مراکز پزشکی و درمان ناباروری جهاد دانشگاهی
آذربایجان شرقی
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی روز دوشنبه یکم شهریورماه در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه پزشکان و با اشاره به اهمیت روز پزشک، اظهار کرد: سلامتی جامعه را مدیون تلاش خالصانه این قشر هستیم، اهمیت ‌پزشکان در مقابله با کرونا نیز در جهان ثابت شد.

دکتر جعفر محسنی افزود: انتظارات مردم و مسئولان از مراکز درمانی جهاددانشگاهی بالاست و تمامی اقدامات و موفقیت ها در سایه تلاش پزشکان این مراکز انجام می شود.
وی ادامه داد: وظیفه خود می‌دانیم همزمان با روز پزشک، هر چند ناچیز از زحمات پزشکان قدردانی کنیم.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که کرونا باعث تعطیلی اکثر جلسات حضوری شده است، یادآور شد: تا آخر سال دو وبینار تخصصی در حوزه های مختلف برگزار خواهیم کرد.

دکتر الهه بایبوردی، مدیرمرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی نیز با قدردانی از زحمات دکتر محسنی و تمامی پزشکان مرکز، گفت: همه‌ی همکاران برای ارتقاء و افزایش توانایی این مرکز تلاش می‌کنند.

 

 

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.