حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خرید تضمینی ۱۰۶ هزار تن گندم در آذربایجان‌شرقی

شناسه : 61505 05 سپتامبر 2021 - 3:51 1848 بازدید

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از خرید تضمینی ۱۰۶ هزار و ۶۷۵ تن گندم در استان خبر داد. به گزارش تبریز ما، علی رخ‌افروز روز شنبه در گفت‌وگویی اظهار کرد: ۸۲ هزار و چهار تن گندم از طریق اداره کل غله استان خریداری شده و شرکت تعاون روستایی نیز ۱۰ هزار و ۶۵۱ […]

خرید تضمینی ۱۰۶ هزار تن گندم در آذربایجان‌شرقی
پ
پ

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از خرید تضمینی ۱۰۶ هزار و ۶۷۵ تن گندم در استان خبر داد.
به گزارش تبریز ما، علی رخ‌افروز روز شنبه در گفت‌وگویی اظهار کرد: ۸۲ هزار و چهار تن گندم از طریق اداره کل غله استان خریداری شده و شرکت تعاون روستایی نیز ۱۰ هزار و ۶۵۱ تن گندم را به صورت تضمینی خریداری کرده و در مجموع خرید تضمینی ۹۲ هزار و ۶۵۵ تن گندم در سامانه به ثبت رسیده است.
وی افزود: ۱۴ هزار و ۲۰ تن گندم بذری نیز در راستای بذرگیری و تحویل آن به کشاورزان استان جهت کشت گندم سال بعد، خریداری شده است.
رخ‌افروز با بیان این‌که در مدت مشابه سال گذشته به میزان ۲۵۰ هزار و ۹۴۷ تن گندم خریداری شده بود، افزود: تا امروز بر اساس میزان خریدی که در سامانه به ثبت رسیده، چهار هزار و ۶۷۶ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال هزینه خرید داشتیم که ۹۸ درصد آن یعنی چهار هزار و ۵۷۹ میلیارد و ۹۰۷ میلیون ریال پرداخت شده است و گندم کاران استان اکنون ۹۶ میلیارد و ۸۱۷ میلیون ریال از دولت جهت خرید تضمینی گندم مطالبه دارند.
وی با اشاره به خرید تضمینی کلزا در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تا کنون یک هزار و ۵۱۰ تن کلزا به صورت قراردادی و ۴۲۴ تن به صورت تضمینی خریداری شده و همچنین کارخانجات متفرقه‌ای به میزان ۳۰۰ تن از این محصول خریداری کرده‌اند.
رخ‌افروز با بیان این‌که جمع مبلغ پرداخت شده به کلزاکاران استان طی این خریدها، ۱۷۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال است، گفت: این میزان، ۱۰۰ درصد کل مطالبه کشاورزان کلزاکار استان را شامل می‌شود.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131877

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.