حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

قهرمانی تراکتورسازان الف در رقابت های فوتسال پیشکسوتان جام تبریز 2018

شناسه : 13460 14 ژوئن 2018 - 18:49 346 بازدید

تبریز ما: تیم تراکتورسازان الف با برتری مقابل تیم یاران زنده یاد رضا حسن زاده به مقام قهرمانی رده پیشکسوتان مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 دست یافت. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان ورزش شهرداری تبریز، دیدارهای رده بندی و فینال مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 در رده پیشکسوتان، شب گذشته با حضور […]

قهرمانی تراکتورسازان الف در رقابت های فوتسال پیشکسوتان جام تبریز 2018
پ
پ


تبریز ما: تیم تراکتورسازان الف با برتری مقابل تیم یاران زنده یاد رضا حسن زاده به مقام قهرمانی رده پیشکسوتان مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 دست یافت.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان ورزش شهرداری تبریز، دیدارهای رده بندی و فینال مسابقات فوتسال جام تبریز 2018 در رده پیشکسوتان، شب گذشته با حضور هواداران و مسئولان استانی و شهری در سالن خاوران برگزار و تیم های برتر این رده معرفی شدند.

در دیدار رده بندی پیشکسوتان تیم های عارف یکه دکان و پیشکسوتان کندرود به مصاف هم رفتند که عارف یکه دکان با نتیجه 4-2 از سد حریف خود گذشت و موفق شد عنوان سومی این رقابت ها را کسب کند.

در دیدار فینال نیز تیم های تراکتورسازان الف و یاران زنده یاد حسن زاده مقابل هم صف آرایی کردند که در دیداری حساس و نفس گیر، تراکتورسازان الف موفق شدند با نتیجه دو-یک حریف خود را شکست داده و قهرمانی این رده را از آن خود کنند.

گفتنی است این دیدارها در حضور دکتر ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، دکتر شهرام دبیری، عضو شورای شهر تبریز، دکتر آرش جابری، دبیر هیئت فوتبال آذربایجان شرقی، دکتر بهمن عبدی، قائم مقام، مهندس عزت بابایی، معاونت اداری مالی و مهندس مسعود واحدی نژاد، جانشین معاونت اداری مالی و مدیر اداری سازمان ورزش شهرداری تبریز برگزار و در پایان کاپ قهرمانی به تیم های برتر اهدا شد. تیم رژین تاژ نیز کاپ اخلاق را از آن خود کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.