حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رسول با فیروز کریمی برگشت

شناسه : 58104 21 می 2021 - 23:53 337 بازدید

فیروز کریمی سرمربی پیشین تیم‌های پاس و استقلال مشاور فنی رسول خطیبی در تراکتور شد. به گزارش تبریز ما، پس از اینکه استعفای رسول خطیبی از سرمربیگری تراکتور مورد قبول اعضای هیئت مدیره و مدیران این باشگاه قرار نگرفت، او مجددا به کارش بازگشت و یک مشاور فنی هم به تیم تبریزی اضافه کرد. طبق […]

رسول با فیروز کریمی برگشت
پ
پ

فیروز کریمی سرمربی پیشین تیم‌های پاس و استقلال مشاور فنی رسول خطیبی در تراکتور شد.
به گزارش تبریز ما، پس از اینکه استعفای رسول خطیبی از سرمربیگری تراکتور مورد قبول اعضای هیئت مدیره و مدیران این باشگاه قرار نگرفت، او مجددا به کارش بازگشت و یک مشاور فنی هم به تیم تبریزی اضافه کرد.
طبق اعلام رسمی باشگاه تبریزی، فیروز کریمی از این پس به عنوان مشاور فنی در کنار رسول خطیبی حضور خواهد داشت و «این مربی باتجربه به عنوان مشاور فنی سرمربی در کنار کادر فنی خواهد بود و از امروز در تمرینات تیم حضور می‌یابد.»
کریمی پیش از این به عنوان سرمربی تیم گسترش فولاد و ماشین‌سازی فعالیت کرده بود. آخرین تجربه این مربی ۶۳ ساله حضور در تیم نفت مسجدسلیمان و سپس شمس آذر قزوین به عنوان مدیر فنی بود.

فیروز کریمی امروز در جلسه‌ای به بازیکنان تیم تراکتور معرفی شد. این باشگاه توضیحی درباره شیوه کار کریمی ارائه نکرده است.
وی سابقه سال‌ها حضور در فوتبال ایران و قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را دارد اما در ماه های اخیر بیشتر به عنوان کارشناس ورزشی در برنامه‌های مختلف تلویزیونی حضور پیدا می‌کرد.
فصل گذشته عباس چمنیان به عنوان مدیر فنی در کنار سرمربی تراکتور حضور داشت و حالا فیروز کریمی با عنوان مشاور فنی وارد کادرفنی شده است.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128639

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.