حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تملک اراضی باغات پارک بزرگ تبریز

شناسه : 60853 17 آگوست 2021 - 23:52 397 بازدید

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تبریز از تملک ۱۵ هزار مترمربع اراضی باغات پارک بزرگ با اعتباری بالغ ‌بر ۱۳۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش تبریز ما، هادی بدری مدیرکل املاک و مستغلات اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی و مصوبات شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز و با توجه به نام‌گذاری سال ۱۳۹۹ و […]

تملک اراضی باغات پارک بزرگ تبریز
پ
پ

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تبریز از تملک ۱۵ هزار مترمربع اراضی باغات پارک بزرگ با اعتباری بالغ ‌بر ۱۳۰ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش تبریز ما، هادی بدری مدیرکل املاک و مستغلات اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی و مصوبات شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز و با توجه به نام‌گذاری سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به‌عنوان سال فضای سبز و احیای باغات شهر تبریز، تملک اراضی و باغات پارک بزرگ به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و با اعتباری به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال صورت پذیرفت.
وی افزود: محل مورد نظر در جهت رفاه حال شهروندان و بالابردن سرانه فضای سبز شهر تبریز جهت اقدامات بعدی تحویل شهرداری منطقه ۴ تبریز گردید.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131328

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.