حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دکتر آجودان زاده : رویکرد شورای شهر بر تسری فعالیت های اجتماعی و محلی شهرداری به قلب محلات شهری است

شناسه : 13615 26 ژوئن 2018 - 10:50 608 بازدید

دکتر علی آجودان زاده در بازدید از محله سرای کجوار در جریان فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ارائه شده در این فرهنگ سرا قرار گرفت. در این بازدید که مهندس فرخی، شهردار خدوم منطقه 7 تبریز نیز حضور داشت، خانم حیدری مسئول محله سرا، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های ارائه شده خواستار […]

دکتر آجودان زاده : رویکرد شورای شهر بر تسری فعالیت های اجتماعی و محلی شهرداری به قلب محلات شهری است
پ
پ

دکتر علی آجودان زاده در بازدید از محله سرای کجوار در جریان فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ارائه شده در این فرهنگ سرا قرار گرفت. در این بازدید که مهندس فرخی، شهردار خدوم منطقه 7 تبریز نیز حضور داشت، خانم حیدری مسئول محله سرا، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های ارائه شده خواستار توجه جدی مدیریت شهری و شورای اسلامی کلانشهر تبریز به این محله سرا شد.
دکتر آجودان زاده نیز ضمن تشکر از برنامه های اجرا شده در این مجله سرا، بر لزوم حمایت و تقویت از فعالیت های این مرکز تاکید کرده و افزود:رویکرد اکثریت اعضای شورای شهر تبریز بر تسری فعالیت های اجتماعی و محلی شهرداری به قلب محلات شهری است و خوشبختانه شهردار جهادی و متخصص شهر تبریز نیز بر این موضوع اهتمام دارد.
وی افزود: امیدواریم با حمایت های شهرداری منطقه 7،شاهد برگزاری دوره های آموزش جامع شهروندی، نمایشگاه های فرهنگی، دوره های مناسب و… در این محله سرا باشیم.
همچنین در ادامه این بازدید محلی، دکتر آجودان زاده به همراه مهندس فرخی، از واحدهای مسکونی شهرک اندیشه تبریز بازدید کرده و در جریان مشکلات شهروندان این منطقه قرار گرفت و هماهنگی های لازم را برای برطرف شدن مشکلات ایشان انجام داد.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.