حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دکتر شهرام دبیری رییس شورای شهرستان تبریز:مشکل آسفالت خیابان‌های تبریز بزودی رفع می گردد

شناسه : 13604 26 ژوئن 2018 - 10:40 652 بازدید

شهرام دبیری رییس شورای شهرستان تبریز در گفت‌و‌گو با نشریه کاریران در رابطه با رفع مشکل آسفالت خیابان‌های تبریز، اظهار داشت: در اینخصوص برنامه‌ ریزی‌های لازم در رابطه با آسفالت‌ریزی خیابانها صورت گرفته و کارگران آسفالت‌ریزی را به صورت گسترده شروع کرده‌اند و مشغول کار هستند. وی علت تاخیر در شروع آسفالت ریزی خیابان‌ها را […]

دکتر شهرام دبیری رییس شورای شهرستان تبریز:مشکل آسفالت خیابان‌های تبریز بزودی رفع می گردد
پ
پ

شهرام دبیری رییس شورای شهرستان تبریز در گفت‌و‌گو با نشریه کاریران در رابطه با رفع مشکل آسفالت خیابان‌های تبریز، اظهار داشت: در اینخصوص برنامه‌ ریزی‌های لازم در رابطه با آسفالت‌ریزی خیابانها صورت گرفته و کارگران آسفالت‌ریزی را به صورت گسترده شروع کرده‌اند و مشغول کار هستند.
وی علت تاخیر در شروع آسفالت ریزی خیابان‌ها را شرایط جوی شهر اولین ها عنوان و خاطرنشان ساخت: علت این که رسیدگی به این مسئله زمان زیادی طول کشید این بود که طی روزهای گذشته وضعیت جوی هوا برای آسفالت ریزی گسترده و فعالیت در این زمینه اصلا مساعد نبود.
رییس شورای شهرستان تبریز از آسفالت ریزی به صورت گسترده خبر داد و متذکر شد: البته ما به دنبال این هستیم که آسفالت خیابان‌ها را به صورت اساسی تکمیل و ترمیم کنیم و کمتر از روش لکه‌گیری استفاده نماییم، منتهی در جاهایی که واقعا مشکل خیابان با لکه‌گیری حل می‌شود تصمیم گرفته‌ایم که کار در آن محل با لکه‌گیری به اتمام برسد تا از امکانات موجود بهینه استفاده کنیم
دبیری در پایان در پاسخ به این سوال که چه مدت زمانی طول می‌کشد تا آسفالت خیابان‌ها ترمیم شود و خیال مردم آسوده شود، بیان داشت: البته این کار مدتی ادامه دار خواهد بود ولی از نظر بنده در مدت زمان یک ماه حتما تغییر چشم‌گیری در آسفالت خیابان‌ها به چشم خواهد آمد.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.