حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دکتر ایرج شهین باهر: شهروند سالم شهر بانشاط می‌سازد

شناسه : 13618 26 ژوئن 2018 - 10:54 712 بازدید

شهردار کلانشهر تبریز بر لزوم توجه به نشاط اجتماعی در برنامه های فرهنگی و اجتماعی اجرا شده در سطح شهر تاکید کرد. ایرج شهین باهر اظهار داشت: با توجه اجرای موفقیت آمیز این برنامه در فضای باز با برنامه های مناسب و قابل توجه، می تواند الگوی مناسبی برای برگزاری جشن های تابستانی در تمام […]

دکتر ایرج شهین باهر: شهروند سالم شهر بانشاط می‌سازد
پ
پ

شهردار کلانشهر تبریز بر لزوم توجه به نشاط اجتماعی در برنامه های فرهنگی و اجتماعی اجرا شده در سطح شهر تاکید کرد.
ایرج شهین باهر اظهار داشت: با توجه اجرای موفقیت آمیز این برنامه در فضای باز با برنامه های مناسب و قابل توجه، می تواند الگوی مناسبی برای برگزاری جشن های تابستانی در تمام مناطق شهرداری قرار گیرد.
وی ضمن تبریک فرا رسیدن عید فطر با تاکید بر اینکه شاد کردن مردم با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی جزو سیاست های شهرداری تبریز است یادآور شد: با توجه به رویداد تبریز ۲۰۱۸، برای مقوله نشاط اجتماعی، در بودجه امسال نگاه ویژه ای شده است.
شهردار تبریز عنوان کرد که جشن های تابستانی با برنامه های متفاوت نسبت به سالیان گذشته برگزار خواهد شد.
شهین باهر در ادامه سخنان خود با اشاره به آزادی ۹ زندانی در برنامه افطاریلق شهرداری منطقه ۵ اظهار داشت: مشارکت دادن شهروندان در کارهای خیر و عام المنفعه به ویژه برای آزادی زندانیان یک اقدام مثبت و ارزشمندی است که می تواند در برنامه های تابستانی مورد توجه مناطق دیگر هم قرار گیرد

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.