حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تسریع درعملیات عمرانی باندهای کندرو شمالغرب تبریز

شناسه : 12803 12 آوریل 2018 - 8:36 264 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه 6 کلانشهر تبریز، از تسریع اجرای قطعات دوم تا پنجم پروژه باند کندرو ورودی غرب تبریز خبر داد. به گزارش شهرداری منطقه 6 تبریز، سامان احمدزاده، ضمن بازدیدشبانه از محل پروژه قطعات دوم تا پنجم باند کندرو ورودی غرب تبریز، در جریان آخرین اقدامات انجام شده در پروژه یاد شده قرار […]

تسریع درعملیات عمرانی باندهای کندرو شمالغرب تبریز
پ
پ

تبریز ما: شهردار منطقه 6 کلانشهر تبریز، از تسریع اجرای قطعات دوم تا پنجم پروژه باند کندرو ورودی غرب تبریز خبر داد.

به گزارش شهرداری منطقه 6 تبریز، سامان احمدزاده، ضمن بازدیدشبانه از محل پروژه قطعات دوم تا پنجم باند کندرو ورودی غرب تبریز، در جریان آخرین اقدامات انجام شده در پروژه یاد شده قرار گرفته و دستورات لازم را برای تسریع در پروژه مذکور صادر کرد.

وی در این بازدید با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه باندهای کندرو جاده تبریز – مرند، اظهار داشت: این پروژه در کاهش حجم ترافیک، تسهیل عبور و مرور و نیز افزایش ایمنی تردد وسائط نقلیه مفید خواهد بود.

شهردارمنطقه 6، با بیان اینکه شهرداری تبریز برای اجرای این پروژه 20 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری اختصاص داده است، تصریح کرد: پروسه مسیرگشایی باند کندرو به دلیل وجود املاک شخصی، دولتی، عمومی و نیز تاسیسات شهری دارای حساسیت و پیچیدگی خاصی بود که با همکاریهای بین بخشی در کمترین زمان ممکن به نتیجه می رسد.

احمدزاده همچنین به صورت شبانه از اجرای عملیات آسفالت و ساماندهی معابر در کوی گلستان راه آهن و معابر غرب تبریز بازدید کرد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.