حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مسابقات بین‌المللی تبریز، پیش‌درآمدی برای شنای استان در سال ۲۰۱۸

شناسه : 9087 28 نوامبر 2017 - 8:00 266 بازدید

تبریز ما: رئیس هیات شنای آذربایجان شرقی مسابقات بین‌المللی شنای تبریز را ، پیش‌درآمدی برای شنای استان در سال ۲۰۱۸ دانست. رئیس هیات شنای آذربایجان‌شرقی در جلسه فنی و کنگره مسابقات شنا بین‌المللی جام سرداران شهید آذربایجان گفت: این مسابقات پیش‌درآمدی برای رقابت‌های مهم شنا در ۲۰۱۸ خواهد بود. به گزارش سخن، جلسه فنی و […]

مسابقات بین‌المللی تبریز، پیش‌درآمدی برای شنای استان در سال ۲۰۱۸
پ
پ


تبریز ما: رئیس هیات شنای آذربایجان شرقی مسابقات بین‌المللی شنای تبریز را ، پیش‌درآمدی برای شنای استان در سال ۲۰۱۸ دانست.

رئیس هیات شنای آذربایجان‌شرقی در جلسه فنی و کنگره مسابقات شنا بین‌المللی جام سرداران شهید آذربایجان گفت: این مسابقات پیش‌درآمدی برای رقابت‌های مهم شنا در ۲۰۱۸ خواهد بود.
به گزارش سخن، جلسه فنی و کنگره مسابقات شنا بین المللی پسران گرامیداشت سرداران شهید آذربایجان با حضور ۷ تیم داخلی و ۴ تیم خارجی عراق، سوریه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان برگزار شد.

ابراهیم فیروزی رییس هیات شنای استان در این آیین گفت: مسابقات شنا بین‌المللی پسران و دختران گرامیداشت سرداران شهید آذربایجان پیش‌درآمدی برای رقابت‌های مهم شنا در ۲۰۱۸ خواهد بود.

وی ادامه داد: این دوره از رقابت‌ها برای ایجاد انگیزه برای رده‌های پایه شنای کشور در رقابت با شناگران کشورهای خارجی خواهد بود.

فرشاد رییس کمیته شنای فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی کشور و نماینده فدراسیون شنا گفت: میزبانی تبریز برای این دوره از رقابت‌ها در این سطح و این رده سنی با حضور شناگران خارجی در کنار شناگران منتخب ایران اقدامی بزرگ برای شنای پایه کشور است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.