حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هماهنگی و همدلی با اعضای شورای شهر، رمز موفقیت شهردار تبریز است

شناسه : 61484 04 سپتامبر 2021 - 11:45 1960 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم جمعه شب، ۱۲ شهریور ماه در برنامه‌ی تلویزیونی پیام جمعه‌ اظهار کرد: استقرار کارگزاران و مدیران انقلابی در رأس مدیریت‌های کشور برای برقراری قسط و عدل و خدمت‌رسانی به مردم بویژه مستضعفان و پابرهنگان و تحقق دولت اسلامی، دو نیاز مبرم جمهوری […]

هماهنگی و همدلی با اعضای شورای شهر، رمز موفقیت شهردار تبریز
است
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم جمعه شب، ۱۲ شهریور ماه در برنامه‌ی تلویزیونی پیام جمعه‌ اظهار کرد: استقرار کارگزاران و مدیران انقلابی در رأس مدیریت‌های کشور برای برقراری قسط و عدل و خدمت‌رسانی به مردم بویژه مستضعفان و پابرهنگان و تحقق دولت اسلامی، دو نیاز مبرم جمهوری اسلامی در آغاز به کار دولت سیزدهم هستند.

گفتار و عمل مدیران باید یکی باشد

وی ادامه داد: تحقق آرمان‌های انقلاب و جلب رضایت مردم وابسته به مدیرانی انقلابی است که گفتار و عمل‌شان یکی بوده و در راستای فقرزدایی و خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند چرا که نظام تنها با اعتماد مردم پایدار می‌شود و صاحبان اصلی انقلاب، مردم هستند.

وی با بیان اینکه دولت اسلامی به معنای اسلامی شدن منش و روش دولتمردان است، گفت: ساز و کار نظام اسلامی بر اساس معارف اسلام ناب محمدی (ص) است که این موضوع کلیدواژه‌ی شاخصی در ادبیات و گفتمان انقلابی اسلامی و منظومه‌ی فکری امامین انقلابی محسوب می‌شود.

تشریح مولفه های دولت اسلامی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در رابطه با مولفه‌های اصلی دولت اسلامی افزود: رفتار اعتقادی و اخلاقی، خدمت به خلق، عدالت، سلامت اقتصادی، مبارزه با فساد، حکمت و خردگرایی در کارها و تکیه به ظرفیت درون‌زای کشور، از شاخص‌های اصلی دولت اسلامی است.

سخنان وزیر امورخارجه عزتمندانه بود

وی با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه کشورمان در اجلاس بغداد خاطرنشان کرد: محتوای سخنان امیر عبداللهیان در محکومیت آمریکا و اعلام مواضع عزتمندانه و حکیمانه‌ی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس بغداد، بازتاب زیادی را در افکار عمومی منطقه و جهان ایجاد کرد.

وی متذکر شد: نشست وزیر امور خارجه ایران با رهبران گروه‌های جهادی فلسطینی در سفر به سوریه آن هم بعد از لفاظی‌های مضحک نفتالی بنت علیه ایران، پیام روشنی را  برای ما به ارمغان آورده و اقتدار مردم ایران را به رخ جهانیان کشید.

طرح«صلح بلند مدت با فلسطینی‌ها» همان طرح معامله قرن ترامپ است

امام جمعه تبریز با بیان اینکه طرح جدید دولت آمریکا برای منطقه تحت عنوان «صلح بلند مدت با فلسطینی‌ها» همان طرح معامله قرن ترامپ با برخی تغییرات است، افزود: مراکز مطالعاتی آمریکا تاکید دارند که آمریکا باید معامله‌ی قدرت در خاورمیانه را با محوریت رژیم صهیونسیتی تغییر دهد لذا خلأ حضور آمریکا در خاورمیانه با ایجاد «قدرت هم‌توان» با محوریت اسرائیل باید جبران شود.

مبارزه با فساد مهمترین انتظار از شهردار تبریز است

وی در بخش دیگری از سخنان خود در برنامه این هفته پیام جمعه در خصوص شهرداری تبریز گفت: مهمترین انتظار ما از شهردار تبریز  مبارزه با فساد مالی و اداری در این مجموعه است که موجب آزرده خاطر شدن مردم شده است و امیدواریم که با حمایت‌های شورای شهر این وظیفه‌ی مهم به خوبی انجام شود.

وی اضافه کرد: تلاش برای احیای معماری اسلامی شهر، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، انتصاب همکاران پاک دست و متخصص، دوری از قانون فروشی، توجه ویژه به حاشیه نشینی، برنامه‌ریزی برای تسهیل و تسریع امور مردم و استفاده از روش‌های برای اداره‌ی شهر از ویژگی‌های مهم شهردار هستند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم تاکیدکرد: همکاری با اساتید، نخبگان، جوانان مبتکر و اخلاق و حل مشکلات حاشیه نشینی به هیچ وجه نباید زیر بار قانون فروشی و سهم‌خواهی‌های جناحی و سیاسی رود.

وی با تاکید به اینکه خدمت صادقانه در راستای دوری از جناح بازی، جناح پذیری و شائبه‌های حزبی است، گفت: شهردار باید دغدغه‌های شهر و مردم را تفکیک کرده و با اولویت‌بندی اجرا کند.

وی گفت: شهردار تبریز باید با همکاری سایر شهرداران مناطق، در شأن تبریز کار کرده و تعامل با اساتید و جوانان نخبه، مبتکر و خلاق را سر لوحه کار خود قرار داده و به زیباسازی شهر، بهداشت عمومی و توسعه‌ی مراکز فرهنگی و ورزشی توجه بیشتری داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: از مسئولین اقتصادی کشور و استان، استدعا داریم که نسبت به اثرات سنگین مشکلات اقتصادی در ناتوانی خانواده‌ها در تامین نیازهای ضروری فرزندان خود توجه داشته باشند.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=25081

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.