حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رقیب من کسانی هستند که بخواهند کشور را متوقف کنند

شناسه : 58627 05 ژوئن 2021 - 19:51 401 بازدید

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: رقیب ما کسی است که بخواهد کشور را متوقف و معطل کند و هر روز یک بهانه داشته باشد. به گزارش تبریز ما، سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (شنبه) در بدو ورود به سازمان صداسیما جهت شرکت در برنامه مناظره انتخاباتی اظهار کرد: ما فکر […]

رقیب من کسانی هستند که بخواهند کشور را متوقف کنند
پ
پ

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: رقیب ما کسی است که بخواهد کشور را متوقف و معطل کند و هر روز یک بهانه داشته باشد.
به گزارش تبریز ما، سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (شنبه) در بدو ورود به سازمان صداسیما جهت شرکت در برنامه مناظره انتخاباتی اظهار کرد: ما فکر می‌کنیم که کشور ۸ سال روند کندی داشت و در بسیاری از موضوعات آنگونه که باید و شاید اداره نشد و توقف داشت.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در این هشت سال ما کارهای جدی کردیم و سایه به سایه دولت و تحولات آن را دنبال کردیم و یک برنامه‌ای را در ۸ سال نوشتیم. فکر می‌کنیم که کشور امروز این ظرفیت را دارد که در ۴ سال آینده جهش پیدا کند و در ۴ سال آینده کشور نباید فقط اداره شود.
جلیلی گفت: رقیب ما کسی است که بخواهد کشور را متوقف و معطل کند و هر روز یک بهانه داشته باشد.
وی بیان کرد: روش ما این است که با اقناع و اخلاق اسلامی مطالب خود را به ملت ایران تقدیم کنیم و حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات، تعقیب مناظرات و مباحث نامزدها و انتخاب آگاهانه آنان می‌تواند کشور را به یک جهش قابل اعتنا برساند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129159

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.