حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

باخت شهرداری در روز نبود بازیکنان اصلی

شناسه : 12898 18 آوریل 2018 - 4:22 468 بازدید

تبریز ما: تیم فوتبال شهرداری تبریز در روزی که تعدادی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت، نتیجه را به میزبانش واگذار کرد. گل گهر سیرجان که تا قبل از هفته سی و دوم با 46 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار داشت موفق شد در یک بازی پرگل شهرداری تبریز را […]

باخت شهرداری در روز نبود بازیکنان اصلی
پ
پ


تبریز ما: تیم فوتبال شهرداری تبریز در روزی که تعدادی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت، نتیجه را به میزبانش واگذار کرد.

گل گهر سیرجان که تا قبل از هفته سی و دوم با 46 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار داشت موفق شد در یک بازی پرگل شهرداری تبریز را از پیش رو برداشته و در هفته های حساس پایانی به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کند.

یاران ویانکو بگوویچ در بازی امروز در سیرجان میزبان تیم شهرداری تبریز بودند و موفق شدند با زدن 5 گل به یک پیروزی پرگل دست یابند. گل گهر هرچند شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد اما با این نتیجه این تیم در میان تیم های بالای جدول در هفته های پایانی قرار خواهد گرفت.

در بازی گل گهر ، محسن طرحانی، اصغر صغیری، سجاد اژدر، مهرداد آوخ و مهدی دغاغله گلزنی کردند و دو گل شهرداری تبریز توسط رضا نجاری و هر دو گل از روی ضربات پنالتی به دست آمد. گل گهر با این 5 گلی که امروز به ثمر رساند تعداد گل هایش در این فصل را به عدد 44 رساند و این تیم با این تعداد گل زده چهارمین خط حمله لیگ یک را در اختیار دارد.

مهرداد آوخ، سجاد اژدر و اصغر صغیری سه مهاجم گلزن تیم گل گهر هستند که در این بازی نیز سه  گل از 5 گل تیمشان را به ثمررساندند. مهرداد آوخ که در نیم فصل اول در بادران بازی می کرد در نیم فصل دوم به گل گهر پیوست و برای این تیم تا امروز 5 گل به ثمر رسانده است.

گل گهر سیرجان با این برد پرگل به امتیاز 49 رسید اما نتایج خوبی که تیم های بالانشین گرفتند باعث شد تا این تیم با وجود این برد کماکان در رتبه هشتم جدول باقی بماند. گل گهر در دو هفته باقیمانده با تیم های برق جدید شیراز و شهرداری ماهشهر بازی خواهد کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.