حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خط کشی ۱۳۰کیلومتری معابر توسط شهرداری منطقه پنج تبریز

شناسه : 8037 01 نوامبر 2017 - 7:26 191 بازدید

تبریز ما: خط کشی محوری ممتد و منقطع معابر توسط شهرداری منطقه پنج در حال اجراست و تاکنون۱۳۰کیلومتر از این پروژه ترافیکی به پایان رسیده است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار افزود: ۶۰ کیلومتر خط کشی محوری ممتد و۷۰ کیلومتر به صورت منقطع درمعابر سطح حوزه اجرا […]

خط کشی ۱۳۰کیلومتری معابر توسط شهرداری منطقه پنج تبریز
پ
پ


تبریز ما: خط کشی محوری ممتد و منقطع معابر توسط شهرداری منطقه پنج در حال اجراست و تاکنون۱۳۰کیلومتر از این پروژه ترافیکی به پایان رسیده است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار افزود: ۶۰ کیلومتر خط کشی محوری ممتد و۷۰ کیلومتر به صورت منقطع درمعابر سطح حوزه اجرا شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از آسفالت ریزی اساسی اقدام به خط کشی نیز شده اظهار داشت : تاکنون ۳ میلیارد ریال دراین زمینه هزینه شده است.

 وی هدف از خط کشی معابر را رعایت قوانین ترافیکی، کاهش میزان تصادفات و تسهیل تردد وسایط نقلیه دانست و در پایان از اهتمام معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در اجرای پروژه های ترافیکی قدردانی کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.