حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مسابقات دارت و تیراندازی به میزبانی پایگاه شهید توانا برگزار می‌شود

شناسه : 13384 30 می 2018 - 2:52 391 بازدید

تبریز ما: یک دوره مسابقه دارت و تیراندازی به میزبانی پایگاه شهید توانا سازمان ورزش شهرداری تبریز برگزار می‌شود. مسابقات دارت و تیراندازی بسیجیان حوزه 3 بسیج شهرداری تبریز به میزبانی پایگاه شهید توانا سازمان ورزش شهرداری تبریز در سالن تیراندازی پاسداران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقات که با حضور بسیجیان پایگاه‌های […]

مسابقات دارت و تیراندازی به میزبانی پایگاه شهید توانا برگزار می‌شود
پ
پ


تبریز ما: یک دوره مسابقه دارت و تیراندازی به میزبانی پایگاه شهید توانا سازمان ورزش شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

مسابقات دارت و تیراندازی بسیجیان حوزه 3 بسیج شهرداری تبریز به میزبانی پایگاه شهید توانا سازمان ورزش شهرداری تبریز در سالن تیراندازی پاسداران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقات که با حضور بسیجیان پایگاه‌های مناطق و سازمان‌های تابعه حوزه 3 بسیج شهرداری تبریز برگزار خواهد شد، می‌توانند با حضور در محل برگزاری مسابقات پس از ثبت‌نام و قرعه‌کشی، به رقابت با سایر شرکت‌کنندگان بپردازند.

گفتنی است بر اساس اعلام مسئولان پایگاه شهید توانا، مسابقات خواهران از ساعت 10 تا 12 و مسابقات برادران از ساعت 12 تا 16 روز پنجشنبه، 10 خردادماه در سالن تیراندازی پاسداران، واقع در اتوبان پاسداران برگزار می‌شود.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.