حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

روحانی عید فطر را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت

شناسه : 57728 13 می 2021 - 3:51 819 بازدید

رئیس‌جمهوری در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت. به گزارش تبریز ما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، رئیس‌جمهوری در پیامی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به سران کشورهای اسلامی، گفت: اطمینان دارم در پرتو اراده و مساعی مشترک رهبران کشورهای اسلامی، پیوندهای مودت و دوستی […]

روحانی عید فطر را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت
پ
پ

رئیس‌جمهوری در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.
به گزارش تبریز ما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، رئیس‌جمهوری در پیامی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به سران کشورهای اسلامی، گفت: اطمینان دارم در پرتو اراده و مساعی مشترک رهبران کشورهای اسلامی، پیوندهای مودت و دوستی میان مسلمانان جهان بیش از گذشته تحکیم می‌یابد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این پیام خاطرنشان کرد: عید فطر، جشن بازگشت به فطرت و موسم شعف و سرور روزه‌داران و بندگان صالحی است که جان خویش را در نهر زلال رمضان تطهیر کرده‌اند و به واسطه تزکیه و تهذیب نفس، سرافرازانه در پیشگاه الهی به بندگی خویش فخر و مباهات می‌کنند.
در پیام تبریک رئیس‌جمهوری تصریح شده است: اطمینان دارم در پرتو اراده و مساعی مشترک رهبران کشورهای اسلامی، پیوندهای مودت و دوستی میان مسلمانان جهان بیش از گذشته تحکیم می‌یابد و شاهد رشد و اعتلای فرهنگ اسلام در سراسر جهان خواهیم بود.
روحانی در پیام تبریک خود به سران کشورهای اسلامی به مناسبت عید سعید فطر، ابراز امیدواری کرده است به یمن و برکت این عید فرخنده، شاهد کنترل و مهار بیماری کرونا در سراسر جهان باشیم.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128168

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.