حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

روز جهانی قدس روز توجه به آرمان‌های انقلاب و انزجار از استکبار است

شناسه : 57348 06 می 2021 - 15:45 340 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، در پیام سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل آمده است: بدون شک زنده نگه داشتن مراسم روز جهانی قدس سبب قدرت و قوت مبارزین و انگیزه‌ای مضاعف برای جریانهای مقاومت، به خصوص مردم فلسطین خواهد شد.نامگذاری این روز از سوی حضرت امام راحل(ره) نشان‌دهنده اوج حساسیت و اهمیت مسئله فلسطین در […]

روز جهانی قدس روز توجه به آرمان‌های انقلاب و انزجار از
استکبار است
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، در پیام سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل آمده است: بدون شک زنده نگه داشتن مراسم روز جهانی قدس سبب قدرت و قوت مبارزین و انگیزه‌ای مضاعف برای جریانهای مقاومت، به خصوص مردم فلسطین خواهد شد.
نامگذاری این روز از سوی حضرت امام راحل(ره) نشان‌دهنده اوج حساسیت و اهمیت مسئله فلسطین در جهان اسلام است که این روز نه تنها در ایران بلکه در بین تمام آزادیخواهان و استکبار ستیزان در جای جای این جهان پهناور، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
هرچند طی سال گذشته و امسال، بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی شود، اما این کار هیچ تأثیری بر اراده و باور مردم مسلمان جهان مبنی بر آزادی قدس از دست متجاوزین، نخواهد گذاشت و یقینا همان مطالبه جدی مردم فلسطین و جهان اسلام، به قوت خود پا برجا است.
در شرایط کنونی، وظیفه همه ما به عنوان حامیان آزادی قدس شریف این است که با حمایت‌های مجازی و رسانه‌ای، ضمن تشریح و تبیین خطر استکبار و تقبیح تجاوز به کشورهای دیگر، بار دیگر قوت قلبی باشیم برای مردم مسلمان فلسطین که همچنان شاخ متجاوزین و استکبار را شکسته و در برابرشان تسلیم نمی‌شوند و با امداد الهی، هیچوقت هم تسلیم نخواهند شد.
در پایان ضمن یادآوری این جمله حکیمانه مقام معظم رهبری، که فرموده‌اند: روز جهانی قدس، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی بر سر امریکا و صهیونیزم در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز است، معتقدم در شرایط کنونی که امکان حضور فیزیکی در راهپیمایی یوم‌الله روز جهانی قدس فراهم نیست، باید صدا و فریادمان را در رسانه‌ها و فضای مجازی، به گوش جهانیان برسانیم.

به امید آزادی کامل قدس شریف از دست صهیونیزم و ریشه‌کنی کامل استکبار جهانی.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=19173

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.