حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نجات دو کارگر ساختمانی از زیر آوار در تبریز

شناسه : 6690 24 سپتامبر 2017 - 17:48 221 بازدید

تبریز ما: مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز از نجات دو کارگر ساختمانی از زیر آوار در خیابان گلگشت تبریز خبر داد و گفت: عصر امروز در اثر تخریب غیر اصولی دیوار یک ساختمان دو کارگر در زیر آوار محبوس شدند. به گزارش تبریز ما، آتش پاد داوود طالب نژاد بابیان این مطب افزود: عصر امروز […]

نجات دو کارگر ساختمانی از زیر آوار در تبریز
پ
پ


تبریز ما: مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز از نجات دو کارگر ساختمانی از زیر آوار در خیابان گلگشت تبریز خبر داد و گفت: عصر امروز در اثر تخریب غیر اصولی دیوار یک ساختمان دو کارگر در زیر آوار محبوس شدند.

به گزارش تبریز ما، آتش پاد داوود طالب نژاد بابیان این مطب افزود: عصر امروز طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام ریزش آوار بر روی دو کارگر ساختمانی، ستاد فرماندهی سازمان گروه نجات ایستگاه شماره 12 را به فرماندهی شرقی عازم محل حادثه کرد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز درباره عملیات نجات این حادثه گفت: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه شاهد ریزش آوار بر روی 2 کارگر ساختمانی در اثر تخریب غیر اصولی شدند که یکی از کارگران تا نیمه بدن در آوار مدفون شده بود که قبل از رسیدن آتش نشانان توسط اهالی از آوار بیرون کشده شده بود.
وی افزود: کارگر دوم نیز تا ناحیه گردن در آوار مدفون شده بودند که با تلاش آتش نشانان  و با استفاده از تجهیزات نجات رهاسازی شده و در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت.
آتش پاد طالب نژاد تصریح کرد: در اثر این حادثه، یک کارگر 60 ساله دچار آسیب سطحی و کارگر 34 ساله دیگر نیز در اثر شدت ریزش آوار دچار شکستگی و آسیب دیدگی جدی اعضای بدن شده بود که هر دو جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.