حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

باتجربه‌های تراکتور همچنان دور از چشم یحیی

شناسه : 10000 25 دسامبر 2017 - 5:51 246 بازدید

تبریز ما: 3 بازیکن باتجربه تراکتورسازی بار دیگر روی نیمکت ذخیره ها نشستند و به کارشان ادامه دادند. محمد ابراهیمی، محمد نوری و شهرام گودرزی 3 بازیکن باتجربه تراکتورسازی که دو هفته قبل با یحیی گل محمدی به اختلاف هایی برخورده بودند، در نهایت با تصمیم آجورلو، مدیرعامل باشگاه به تیم برگشتند؛ اما جایی در […]

باتجربه‌های تراکتور همچنان دور از چشم یحیی
پ
پ


تبریز ما: 3 بازیکن باتجربه تراکتورسازی بار دیگر روی نیمکت ذخیره ها نشستند و به کارشان ادامه دادند.

محمد ابراهیمی، محمد نوری و شهرام گودرزی 3 بازیکن باتجربه تراکتورسازی که دو هفته قبل با یحیی گل محمدی به اختلاف هایی برخورده بودند، در نهایت با تصمیم آجورلو، مدیرعامل باشگاه به تیم برگشتند؛ اما جایی در ترکیب اصلی تیم شان ندارند.
این 3 بازیکن بعد از نیمکت نشینی در جام حذفی روز گذشته مقابل استقلال خوزستان در لیگ برتر نیز جایی در ترکیب نداشتند و نتوانستند فرصتی برای خودنمایی پیدا کنند.
در این بین البته محمد ابراهیمی که محبوبیت بیشتری نزد هواداران تراکتورسازی دارد، به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه رفت؛ اما بی تردید او از شرایط کنونی اش راضی نیست. ابراهیمی چند پیشنهاد از سایر تیم های لیگ برتری دارد؛ اما مسئولان باشگاه به خاطر سابقه بالای او در این تیم و البته هواداران راضی به جدایی اش نیستند.
بی تردید ادامه این شرایط برای محمد ابراهیمی که نقش کلیدی در بازی های تراکتورسازی در نیم فصل اول داشته است، می تواند برای تراکتورسازی خوب نباشد. دیگر بر همگان آشکار شده که یحیی گل محمدی اعتقادی به سبک بازی ابراهیمی ندارد و با این شرایط نگه داشتن او در تیم برای تراکتورسازی اتفاق مثبتی در پی نخواهد داشت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.