حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دروازه تراکتور؛ معادله ای که قرار نبود پیچیده شود

شناسه : 60763 15 آگوست 2021 - 15:51 567 بازدید

باشگاه تراکتور برای ادامه همکاری با دو دروازه بان فصل گذشته خود در تلاش است و بر اساس شنیده ها، گزینه نقل و انتقالاتی آنها هم در تصمیم خود مردد شده است. به گزارش تبریز ما؛ چند ماه پیش از پایان رقابت های لیگ برتر ۰۰-۹۹ باشگاه تراکتور از توافق با حسین پورحمیدی، دروازه بان […]

دروازه تراکتور؛ معادله ای که قرار نبود پیچیده شود
پ
پ

باشگاه تراکتور برای ادامه همکاری با دو دروازه بان فصل گذشته خود در تلاش است و بر اساس شنیده ها، گزینه نقل و انتقالاتی آنها هم در تصمیم خود مردد شده است.
به گزارش تبریز ما؛ چند ماه پیش از پایان رقابت های لیگ برتر ۰۰-۹۹ باشگاه تراکتور از توافق با حسین پورحمیدی، دروازه بان تیم آلومینیوم اراک خبر دادند. معاون وقت باشگاه تراکتور در اسفند ۹۹ در این خصوص گفت: ما سعید مهری را منتقل کردیم اما یک بازیکن آینده دار (پورحمیدی) را خریدیم. پورحمیدی تا پایان فصل در آلومینیوم خواهد ماند و سپس باتوجه به این که تحت قرارداد استقلال است، از این تیم راهی تراکتور شود.
این یک خبر خوب برای تراکتوری ها بود اما پس از پایان لیگ بیستم، خبری از حضور پورحمیدی و چند بازیکن دیگری که گفته می شد با تراکتور قرارداد بسته اند نشد. بر اساس شنیده ها، پورحمیدی با توجه به شرایط باشگاه تراکتور تمایل زیادی برای حضور در تبریز ندارد و قصد دارد در صورت فراهم نشدن شرایط بازگشت به استقلال، با آلومینیوم در لیگ برتر ادامه دهد.
از سویی دیگر تراکتوری ها برای جلب رضایت دو دروازه بان فصل گذشته شان هم به مشکل خورده اند. محمدرضا اخباری چند پیشنهاد خوب دارد و هنوز برای ادامه همکاری با تراکتوری ها به توافق نرسیده است؛ گرچه باشگاه تبریزی اعلام کرده که اجازه حضور دروازه بانش را در باشگاه دیگری نمی دهد.
حبیب فرعباسی دیگر دروازه بان تراکتور که کادر فنی تیم در اقدامی عجیب در دقیقه ۹۰ بازی هفته پایانی او را به جای محمدرضا اخباری به زمین فرستاد تا تعداد بازی هایش به حد نصاب تعیین شده رسیده و نتواند قرارداد خود را فسخ کند طبق شنیده ها موفق به فسخ قرارداد خود شده و قصد دارد در تیم دیگری به فوتبال خود ادامه دهد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131253

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.