حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – با نصب عکس شهدا در سطح حوزه همزمان با اولین روز بهمن ماه ، چهرۀ شهر گلباران شد.

شناسه : 11043 21 ژانویه 2018 - 8:04 317 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر امور فرهنگی اجتماعی منطقه یک از گلباران شدن حوزۀ منطقه با نصب عکس شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در اولین روز بهمن ماه خبر داد.  بر اساس این گزارش راستی اعلام داشت : با آغاز ماه بهمن ماه غیرت ، […]

پورتال شهرداری منطقه یک – با نصب عکس شهدا در سطح حوزه همزمان با اولین روز بهمن ماه ، چهرۀ شهر گلباران شد.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر امور فرهنگی اجتماعی منطقه یک از گلباران شدن حوزۀ منطقه با نصب عکس شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در اولین روز بهمن ماه خبر داد.

 بر اساس این گزارش راستی اعلام داشت : با آغاز ماه بهمن ماه غیرت ، شرف، شهامت، شهادت، وشجاعت که یکی از خاطره انگیز ترین ماههای سال بوده و پیروزی انقلاب اسلامی در این ماه باعث ایجاد شور و هیجان خاصی در جامعه گشته ، با برنامه های ویژه ای به استقبال این ماه رفته ایم.

وی گفت: نصب عکس شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس که رنگ و بوی غیرت و شهادمت و شجاعت را به شهر ارمغان آورده یکی از اقدامات این منطقه است که باعث گلباران نمودن فضای شهری و عطر آگین شدن گشته است.

راستی افزود: در طی این ماه برنامه های مختلف فرهنگی و هنری ویژه ای در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ایام فاطمیه(س) را دردستور کار خود قرار داده ایم که انشاا… برگزار خواهند شد.

 


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.