حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رویداد 2018 آغاز توسعه گردشگری تبریز است/ لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای معرفی پتانسیل های تبریز

شناسه : 13843 05 جولای 2018 - 3:53 2410 بازدید

تبریز ما: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به رخداد «تبریز 2018» و اهمیت گردشگری در توسعه شهری تبریز، اظهار داشت: اين رخداد يک فرصت طلايی برای شهروندان تبریزی است، بدین‌معنی که آغازی برای رشد و توسعه گردشگری در این شهر است، نه اينکه شروع و پايان يک امر باشد. به گزارش […]

رویداد 2018 آغاز توسعه گردشگری تبریز است/ لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای معرفی پتانسیل های تبریز
پ
پ


تبریز ما: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به رخداد «تبریز 2018» و اهمیت گردشگری در توسعه شهری تبریز، اظهار داشت: اين رخداد يک فرصت طلايی برای شهروندان تبریزی است، بدین‌معنی که آغازی برای رشد و توسعه گردشگری در این شهر است، نه اينکه شروع و پايان يک امر باشد.

به گزارش تبریز ما، علی آجودان زاده در گفتگو با خبرنگاران افزود: این فرصت در اختیار ما قرار دارد تا به گردشگران داخلی و خارجی که به استان و شهر تبریز سفر می‌کنند،  هويت تاريخي، فرهنگی و داشته‌های اصيل آذربايجان را معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور گردشگران در شهر تبریز باعث رونق اشتغال و توسعه اقتصادی می‌شود، خاطرنشان کرد: «تبریز 2018» یک رویداد ملی و بین‌المللی است که با توجه به تاثیر مستقیم در اقتصاد شهر و کشورمان، به رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی کمک موثری می‌کند.

این عضو شورای شهر تبریز «تبریز 2018» را بهترین فرصت برای بهره‌مندی از کلیه پتانسیل ها و معرفی جاذبه‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مختلف در حوزه‌های چون گردشگری، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و به‌ویژه توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی دانست.

آجودان زاده، با اشاره به برگزاری مسابقه شطرنج سیمولتانه در شهر تبریز و با حضور گسترده شهروندان در این مسابقه، گفت: برگزاری این دست مسابقات و پخش آن به صورت ملی، یکی از اقدامات مهم فرهنگی و ورزشی مدیریت شهری در یک سال گذشته است که خوشبختانه شهردار محترم و اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر از این رخداد حمایت می‌کنند.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های شهردار تبریز و رئیس سازمان ورزش شهرداری در برگزاری این مسابقه و استفاده از ظرفیت های ورزشی در رابطه با «تبریز 2018»، بر برگزاری گسترده‌تر این دست مسابقات ورزشی تاکید کرد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.