حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

توطئه‌ها را با حضور پرشور در انتخابات نقش بر آب می‌کنیم

شناسه : 58596 04 ژوئن 2021 - 23:52 246 بازدید

شهردار تبریز گفت: با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، توطئه‌های نخ‌نما شده استکبار جهانی در تضعیف روحیه مردم و تبلیغ بی‌توجهی آنها به انتخابات را نقش بر آب می‌کنیم. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر امروز در حاشیه سی‌ودومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در محل مصلی تبریز و با تسلیت این ایام، اظهار […]

توطئه‌ها را با حضور پرشور در انتخابات نقش بر آب
می‌کنیم
پ
پ

شهردار تبریز گفت: با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، توطئه‌های نخ‌نما شده استکبار جهانی در تضعیف روحیه مردم و تبلیغ بی‌توجهی آنها به انتخابات را نقش بر آب می‌کنیم.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر امروز در حاشیه سی‌ودومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در محل مصلی تبریز و با تسلیت این ایام، اظهار کرد: ما امروز در این مراسم حضور یافتیم تا عهد و پیمان و بیعت مجدد با بنیان‌گذار کبیر انقلاب ببندیم.
او ادامه داد: ما این انقلاب را مدیون زحمات و تلاش و مجاهدت آن عزیز هستیم و باید به سفارش آن امام راحل پایبند باشیم که فرمودند مواظب باشید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد.
او افزود: به هر حال در انتخابات فضایی مهیا می‌شود تا تمام آحاد جامعه بتوانند پای صندوق‌های رای حضور یابند و فردی که انتخاب می‌کنند باید توانمند، مدیر و اصلح باشد تا بتواند مشکلات مردم را حل کند.
شهین‌باهر عنوان کرد: سرنوشت آینده کشور در انتخابات رقم می‌خورد و حتما باید آحاد مردم از این فرصت استفاده کرده و با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای، سرنوشت خود را رقم بزنند.
او گفت: حضور حداکثری، اعتبار نظام و انقلاب و آن فردی که انتخاب می شود را بالاتر خواهد برد و فرد منتخب در عرصه بین‌الملل نیز قدرتمندانه و با وجهه‌ای مردمی حاضر می‌شود چرا که منتخب اکثریت مردم است و پشتوانه‌ای مردمی دارد و امور کشور را نیز با قوت پیش خواهد برد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129132

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.