حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ثبت نام ۵۰ شهروند بالای ۶۰ سال در مسابقه سیمولتانه تبریز/ حضور رئیس فدراسیون شطرنج در تبریز

شناسه : 13705 01 جولای 2018 - 4:46 333 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز از حضور رئیس فدراسیون شطرنج کشورمان در تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما،  علیرضا رحیمی از ثبت نام ۵۰ شهروند بالای ۶۰ سال در مسابقه سیمولتانه تبریز2018 خبر داد و گفت: این رویداد بزرگ بین المللی از ۵ شبکه تلویزیونی سراسری کشورمان پخش می شود. مدیرعامل […]

ثبت نام ۵۰ شهروند بالای ۶۰ سال در مسابقه سیمولتانه تبریز/ حضور رئیس فدراسیون شطرنج در تبریز
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز از حضور رئیس فدراسیون شطرنج کشورمان در تبریز خبر داد.

به گزارش تبریز ما،  علیرضا رحیمی از ثبت نام ۵۰ شهروند بالای ۶۰ سال در مسابقه سیمولتانه تبریز2018 خبر داد و گفت: این رویداد بزرگ بین المللی از ۵ شبکه تلویزیونی سراسری کشورمان پخش می شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: این مسابقه بزرگ بین المللی صبح روز دوشنبه، 11 تیرماه در محوطه استخر پارک ائل گلی تبریز برگزار می شود و 8 استاد بزرگ مطرح شطرنج جهان با 2018 نفر شطرنج باز رقابت می کنند. این مسابقه از ۵ شبکه سراسری و به مدت ۵ ساعت به صورت زنده پخش می شود.

دکتر رحیمی از حضور رئیس فدراسیون شطرنج کشورمان در این رویداد خبر داد و گفت: مسئولان استانی و شهری، هنرمندان و قهرمانان ملی نیز در این مسابقه شرکت می کنند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز با اشاره به استقبال بالای شهروندان تبریزی و غیرتبریزی از این رویداد گفت: 50 نفر از ثبت نام کنندگان این رویداد از افراد بالای 60 سال هستند که نشان از ترویج ورزش همگانی در سطح شهر دارد.

وی در پایان گفت: افتتاح این مسابقه نیز توسط آناتولی کارپوف، قهرمان اسطوره‌ای شطرنج دنیا که 17 سال قهرمان بلامنازع جهان بوده انجام می شود.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.