حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حجت‌الاسلام خطیب صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارد

شناسه : 61160 27 آگوست 2021 - 19:52 844 بازدید

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است که اخیرا در فضای مجازی و برخی از شبکه‌های اجتماعی مشاهده شده، صفحاتی به اسم حجت‌الاسلام خطیب، وزیر اطلاعات بارگذاری شده است. به گزارش تبریز ما، روابط عمومی وزارت اطلاعات اعلام کرد که حجت‌الاسلام خطیب صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارد. در اطلاعیه این وزاتخانه آمده است: اخیرا در فضای […]

حجت‌الاسلام خطیب صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارد
پ
پ

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است که اخیرا در فضای مجازی و برخی از شبکه‌های اجتماعی مشاهده شده، صفحاتی به اسم حجت‌الاسلام خطیب، وزیر اطلاعات بارگذاری شده است.
به گزارش تبریز ما، روابط عمومی وزارت اطلاعات اعلام کرد که حجت‌الاسلام خطیب صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارد.
در اطلاعیه این وزاتخانه آمده است: اخیرا در فضای مجازی و برخی از شبکه‌های اجتماعی مشاهده شده، صفحاتی به اسم حجت‌الاسلام خطیب، وزیر اطلاعات بارگذاری شده است.
همچنین در این بیانیه تصریح شده که هیچ کدام از این صفحات واقعی نیست و جعلی هستند و آقای خطیب هیچ‌گونه صفحه‌ای در فضای مجازی ندارند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131621

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.