حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تکذیب گزینه‌های مطرح شده برای استانداری آذربایجان‌شرقی

شناسه : 61151 27 آگوست 2021 - 19:51 834 بازدید

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی عنوان کرد؛ رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی، نسبت به لیست‌های منتشر شده در خصوص گزینه‌های پیشنهادی استانداری آذربایجان‌شرقی واکنش نشان داد و آنها را تکذیب کرد. به گزارش تبریز ما، محمدحسین فرهنگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی از سایت‌ها لیست‌هایی در خصوص نظر مجمع نمایندگان استان در خصوص گزینه‌های پیشنهادی […]

تکذیب گزینه‌های مطرح شده برای استانداری
آذربایجان‌شرقی
پ
پ

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی عنوان کرد؛

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی، نسبت به لیست‌های منتشر شده در خصوص گزینه‌های پیشنهادی استانداری آذربایجان‌شرقی واکنش نشان داد و آنها را تکذیب کرد.
به گزارش تبریز ما، محمدحسین فرهنگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی از سایت‌ها لیست‌هایی در خصوص نظر مجمع نمایندگان استان در خصوص گزینه‌های پیشنهادی استانداری آذربایجان‌شرقی منتشر شده است که صحیح نمی‌باشد همچنین اظهار نظرهایی نیز در کلیات شده است.
وی افزود: مجمع در روزهای اخیر جلساتی داشته و مقرر شده بود که نتایج آنها تا حصول نتیجه نهایی منتشر نشود و در این نشست‌ها درباره اصل موضوع مشورت‌هایی صورت گرفت.
فرهنگی گفت: اکثریت قاطع اعضا موافق اعلام نظر مشورتی بودند و دولت و وزارت کشور نیز خواستار نظر مجمع بودند.
وی اضافه کرد: بر همین اساس نظرخواهی و جمع‌بندی انجام شد و مقرر شد در اختیار وزارت کشور قرار گیرد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس بیان داشت: آنچه در مورد این لیست منتشر شده است منطبق با این جمع‌بندی نیست، از جمله آنچه مربوط به برخی اشخاص است، دقیق و صحیح نبوده و یا منطبق با ترتیب آرا مورد نظر مجمع نبوده است.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131630

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.