حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آتش بازی شاگردان یحیی در تبریز

شناسه : 60104 21 جولای 2021 - 3:51 366 بازدید

سرخپوشان پایتخت با پیروزی پنج گله مقابل ماشین سازی، جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کردند. به گزارش تبریز ما؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف ماشین سازی تبریز رفت که برای حفظ صدرنشینی ملزم به پیروزی در اخرین بازی خارج از تهران خود در این فصل بود. شاگردان یحیی گل‌محمدی در این […]

آتش بازی شاگردان یحیی در تبریز
پ
پ

سرخپوشان پایتخت با پیروزی پنج گله مقابل ماشین سازی، جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کردند.

به گزارش تبریز ما؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف ماشین سازی تبریز رفت که برای حفظ صدرنشینی ملزم به پیروزی در اخرین بازی خارج از تهران خود در این فصل بود. شاگردان یحیی گل‌محمدی در این بازی نمایشی هجومی را ارائه کردند و خیلی زود موفق شدند دروازه حریف را باز کنند.
در این دیدار شهریار مغانلو و مهدی عبدی هر کدام دو گل به ثمر رساندند و زوج درخشانی را در تبریز تشکیل دادند. احمد نوراللهی نیز با شوتی دیدنی و روی پا، گل دیگر پرسپولیس را زد تا قرمزها با این پیروزی شیرین صدرنشین بمانند و تفاضل خود را هم بهتر از سپاهان کنند.
نکته جالب اینکه با این نتیجه حالا اگر پرسپولیس مقابل تراکتور به نتیجه تساوی برسد، در صورت پیروزی دو گله سپاهان در دربی اصفهان نیز صدرنشین خواهد ماند. اما شاگردان یحیی گل‌محمدی با دو پیروزی در هفته های پایانی با هر اتفاقی، قهرمان خواهند شد.
شرح گل:
ماشین سازی ۰ – پرسپولیس ۱ (شهریار مغانلو- دقیقه ۱۳): اشتباه در خط دفاعی ماشین سازی باعث شد تا مهدی عبدی صاحب توپ شود. او پس از دریبل مدافع حریف توپ را روی دروازه فرستاد و شهریار مغانلو در میان غفلت دروازه بان گل نخست را به ثمر رساند.
ماشین سازی ۰ – پرسپولیس ۲ (مهدی عبدی – دقیقه ۲۴): پاس احمد نوراللهی باعث شد تا مهدی عبدی در محوطه جریمه در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و با عبور دادن توپ از بین پاهای امین رضایی، گل دوم را به ثمر برساند.
ماشین سازی ۰ – پرسپولیس ۳ (احمد نوراللهی – دقیقه ۴۳): احمد نوراللهی پس از کنترل توپ، با روی پا شوتزنی کرد و ضربه اش به شکلی تماشایی در گوشه دروازه قرار گرفت.
ماشین سازی ۰ پرسپولیس ۴ (مهدی عبدی – دقیقه ۵۱): عبدی این بار با فرازی تماشایی از پشت محوطه جریمه در موقعیت تک به تک قرار گرفت و گل چهارم را زد.
ماشین سازی ۰ – پرسپولیس ۵ (شهریار مغانلو – دقیقه ۹۰): ارسال علی شجاعی بدون برخورد به بازیکنان پرسپولیس به شهریار مغانلو رسید و او با ضربه سرضرب گل پنجم را به ثمر رساند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130421

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.