حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران توسط رایزن‌های فرهنگی ضروری است/گام مهم وزارت امور خارجه برای تسهیل ورود گردشگران

شناسه : 10527 08 ژانویه 2018 - 6:16 726 بازدید

[ad_1] تبریز ما: عضو فراکسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه تبریز ۲۰۱۸فرصت مناسبی برای جذب گردشگر است، گفت: رایزن‌های فرهنگی در سفارتخانه‌ها می‌توانند جاذبه‌های ایران را در نمایشگاه‌های بین‌المللی به جهانیان نشان دهند. به گزارش تبریز ما به نقل از خانه ملت مهرداد  بائوج لاهوتی با بیان اینکه وزارت امور خارجه […]

معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران توسط رایزن‌های فرهنگی ضروری است/گام مهم وزارت امور خارجه برای تسهیل ورود گردشگران
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: عضو فراکسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه تبریز ۲۰۱۸فرصت مناسبی برای جذب گردشگر است، گفت: رایزن‌های فرهنگی در سفارتخانه‌ها می‌توانند جاذبه‌های ایران را در نمایشگاه‌های بین‌المللی به جهانیان نشان دهند.

به گزارش تبریز ما به نقل از خانه ملت مهرداد  بائوج لاهوتی با بیان اینکه وزارت امور خارجه می‌تواند در توسعه و گسترش گردشگری اقدامات تاثیرگذاری انجام دهد، گفت: این وزارتخانه می‌تواند با لغو روادید، ورود گردشگر به کشور را تسهیل کند؛ و حتی در صورتی که حذف روادید امکان‌پذیر نبود، روند اخذ روادید را آسان‌تر کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت امور خارجه با امضای تفاهم‌نامه‌هایی با کشورهای دیگر و در نظر گرفتن شرایط ویژه برای ورود گردشگران می‌تواند باعث توسعه صنعت گردشگری و افزایش ارزآوری شود.

وی بیان کرد: رایزن‌های فرهنگی در سفارتخانه‌ها می‌توانند ظرفیت‌های ایران را در برنامه‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی به جهانیان نشان دهند و آثار تاریخی، جاذبه‌های طبیعی، آیین‌های زیبا و رسم و رسومات کشور را معرفی کنند.

عضو فراکسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به رویداد تبریز 2018، یادآور شد: این رویداد فرصت مناسبی برای جذب گردشگر و معرفی جاذبه‌های ایران به جهانیان است و امضای تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی بین شهرداری‌های ایران و کشورهای دیگر یکی از اقدامات موثر برای آشنا کردن جهانیان با این رویداد می‌باشد.

لاهوتی اظهار کرد: تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها برای برگزاری رویداد تبریز 2018 باید با هماهنگی هم اقدامات لازم را انجام دهند؛ سازمان میراث فرهنگی اصلی‌ترین متولی برگزاری این رویداد است و باید آن را فرصتی برای توسعه گردشگری بداند.

عضو فراکسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پایان افزود: در این رویداد تمام شهرهای ایران فرصت جذب گردشگر را دارند چرا که این رویداد فقط برای تبریز فرصت محسوب نمی‌شود؛ این شهر بخشی از ایران است بنابراین این رویداد می‌تواند ایران2018 تلقی شود زیرا ممکن است گردشگری که برای رویداد تبریز 2018 وارد ایران می‌شود از شهرهای دیگر کشور نیز دیدن کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.