حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهرک خاوران را برای سکونت مطلوب شهروندان آماده کردیم

شناسه : 59821 14 جولای 2021 - 3:51 138 بازدید

شهردار تبریز گفت: در دوره فعلی مدیریت شهری با ایجاد زیرساخت‌های لازم و امکانات، شهرک خاوران را برای زندگی مطلوب شهروندان آماده کردیم. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری منطقه ۹ تبریز اظهار کرد: ساماندهی املاک و ایجاد یک شهرک زیست‌پذیر، از جمله اقدامات مهم ما در شهرک […]

شهرک خاوران را برای سکونت مطلوب شهروندان آماده کردیم
پ
پ

شهردار تبریز گفت: در دوره فعلی مدیریت شهری با ایجاد زیرساخت‌های لازم و امکانات، شهرک خاوران را برای زندگی مطلوب شهروندان آماده کردیم.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری منطقه ۹ تبریز اظهار کرد: ساماندهی املاک و ایجاد یک شهرک زیست‌پذیر، از جمله اقدامات مهم ما در شهرک خاوران به شمار می‌آید که ساکنان بتوانند به مطلوب‌ترین امکانات دسترسی داشته باشند.
او با بیان اینکه در سالیان گذشته پس از سکونت مردم، به احداث زیرساخت‌ها در شهرک‌ها اقدام کرده‌اند، گفت: ما سعی کردیم این رویه غلط را تغییر دهیم و پیش از سکونت شهروندان، امکانات لازم را در شهرک خاوران ایجاد کنیم.
او با قدردانی از اقدامات شهرداری منطقه ۹ تبریز، یادآور شد: در چهار سال اخیر در حوزه ساماندهی قطعات و توسعه زیرساخت‌ها تلاش‌های فراوانی شده است.
شهین‌باهر در بخش دیگری از سخنان خود تشریح کرد: نظم فعلی شهرداری تبریز متفاوت از گذشته است و تمامی اقدامات با برنامه‌ای مدون پیش می‌رود. تفریغ بودجه شهادت می‌دهد که ما در تدوین بودجه کمترین خطا را داشته‌ایم.
او ادامه داد: مدیریت شهری فعلی با برنامه، جدیت و به موقع اقدامات لازم را در حوزه‌های مختلف انجام داده و تلاش کردیم که دچار روزمرگی نشویم.
شهردار تبریز عنوان کرد: همراهی اعضای شورا در این مدت باعث شد در کنار افتتاح پروژه‌های متعدد، بتوانیم خدمات و وظایف روزمره را نیز با کیفیت بالایی پیش ببریم.
شهین‌باهر با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه بیان کرد: به لطف خدا توانستیم علاوه بر حفظ وضع موجود، شرایط را بهبود ببخشیم و به‌رغم مشکلات و رکود اقتصادی و شیوع ویروس کرونا، براب درآمد بیشتر، حتی یک متر مربع تغییر کاربری فضای سبز به کاربری‌های دیگر نداشته‌ایم.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130234

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.