حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بهره‌برداری از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در تبریز

شناسه : 56333 19 آوریل 2021 - 23:53 145 بازدید

شهردار تبریز از بهره‌برداری ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس خریداری و بازسازی شده خبر داد و گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید دیگر در ماه‌های آتی خریداری می‌شود. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر در مراسم بهره‌برداری ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌‌بوس خریداری و بازسازی شده در تبریز در سخنانی با تبریک فرارسیدن روز ارتش گفت: […]

بهره‌برداری از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در تبریز
پ
پ

شهردار تبریز از بهره‌برداری ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس خریداری و بازسازی شده خبر داد و گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید دیگر در ماه‌های آتی خریداری می‌شود.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر در مراسم بهره‌برداری ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌‌بوس خریداری و بازسازی شده در تبریز در سخنانی با تبریک فرارسیدن روز ارتش گفت: همزمان با روز ارتش ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس خریداری و بازسازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه شد و حدود ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است که بخشی از این مبلغ مربوط به خرید و بخشی دیگر مربوط به بازسازی خودروها است.
او افزود: سعی و تلاش‌مان توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است و امیدواریم با آسایش و آرامشی که در خودروهای جدید و بازسازی شده ایجاد می‌شود، شهروندان را به استفاده از حمل و نقل عمومی تشویق کنیم.
شهردار تبریز ادامه داد: مدیریت شهری در حال خرید ۵۰ اتوبوس جدید دیگر است که ماه‌های آتی به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شود.
او تأکید کرد: هدف ما افزایش تعداد خودروها است تا با این کار اقبال به استفاده از حمل و نقل عمومی در بین شهروندان بیشتر شود.
شهردار تبریز تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می‌کنم از خودورهای شخصی کمتر استفاده کنند و مدیریت شهری را در حفظ و نگهداری همه امکانات شهر به ویژه وسائط حمل و نقل عمومی که متعلق به عموم شهروندان است، یاری کنند.
شهین‌باهر در پایان ابراز امیدواری کرد با افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی، شاهد کاهش ترافیک و آلودگی هوا باشیم.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/126978

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.