حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

چرا باید به سرمربی تراکتورسازی حق بدهیم؟

شناسه : 12129 06 مارس 2018 - 7:47 459 بازدید

تبریز ما: سرمربی تیم تراکتورسازی پس از بازی با الجزیره بار دیگر به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.  تراکتورسازی تبریز در هفته سوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل میزبان خود الجزیره امارات به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت تا بعد از دو باخت مقابل نمایندگان عربستان و قطر اولین امتیاز آسیایی […]

چرا باید به سرمربی تراکتورسازی حق بدهیم؟
پ
پ


تبریز ما: سرمربی تیم تراکتورسازی پس از بازی با الجزیره بار دیگر به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

 تراکتورسازی تبریز در هفته سوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل میزبان خود الجزیره امارات به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت تا بعد از دو باخت مقابل نمایندگان عربستان و قطر اولین امتیاز آسیایی خود در فصل جاری را کسب کند.

ارطغرول ساغلام، سرمربی ترکیه ای تیم تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پس از بازی همانند بازی های گذشته تیمش بدون توجه به نتیجه بازی به تمجید از شاگردانش پرداخته و اظهار داشت: “از بازیکنانم تشکر می‌کنم. آنها عملکرد خوبی داشتند و به این نفرات تبریک می‌گویم.”

تراکتورسازی در بازی هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با سه گل مغلوب الغرافه قطر شد. پس از بازی آمار و ارقام حاکی از برتری مطلق تیم ساغلام بود اما نتیجه چیز دیگری را نشان می داد.

تیم ساغلام هم در شوت در چارچوب هم در تعداد کل شوت ها  از الغرافه بالاتر بود؛ این تیم حتی دو برابر الغرافه پاسکاری کرده و درصد بیشتری از مالکیت توپ را نیز نسبت به حریف خود در اختیار داشت.

در بازی با الجزیره هم شرایط همان شرایطی بود که در بازی با الغرافه شاهدش بودیم. اگرچه بدون داشتن اطلاعات از شرایط با این تفاسیر به نظر می رسد که ساغلام حق داشته از شاگردانش در بازی با الجزیره رضایت داشته باشد.

هر چند تراکتور بازی را نبرد اما بازیکنان این تیم در شرایط خوبی بودند و بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند. در بازی که شاهد آن بودیم شاید تصور می کردیم که تراکتورسازی تیم میزبان است اما در واقعیت الجزیره میزبان بود و تراکتور بیشتر حمله می کرد و موقعیت خلق می کرد.

 

تراکتورِ ساغلام در بازی مقابل الجزیره حدود 5 موقعیت گل بالای هشتاد درصد داشت که هیچ کدام از این موقعیت ها به گل منجر نشد. از موقعیت تک به تک بدون مزاحمت مدافع گرفته تا در شرایط دو به تک ایده آل و غفلت مدافعان حریف گرفته تا موقعیت های شوتزنی متعدد برای بازیکنان تراکتورسازی به وجود آمد ولی هیچ کدام از آنها به گل تبدیل نشد. در روزی که بیشتر هافبک های تیم تراکتورسازی جور مهاجمان را در زمینه تلاش برای زدن گل می کشیدند مهدی زاده و پهلوان چندین و چند موقعیت گل را از دست دادند که اگر یکی از آنها تبدیل به گل می شد اینک تراکتور وضعیتی بسیار بهتر از شرایط کنونی در جدول رده بندی داشت.

تراکتورسازی در بازی با الجزیره مهدی کیانی را داشت که علاوه بر انجام موفق وظیفه اصلی خود یعنی تخریب و از کار انداختن حملات تیم حریف، چند پاس عمقی استثنایی برای مهاجمان تیمش ارسال کرد که هر یک از این پاس ها پتانسیل تبدیل شدن به پاس گل را داشتند. مهدی زاده و پهلوان هم که خوب دویدند، خوب پاس دادند و خوب شوت زدند. در خط دفاعی تراکتوری ها کم اشتباه تر از روزهای قبل بودند، گرچه بازهم اشتباهاتی داشتند اما به هر حال دروازه یک تیم که بسته بماند نشان از عملکرد خوب خط دفاعی و دروازه بان است؛ جوردی آلمیدا نیز درون دروازه نمایش مطمئنی داشت و دروازه تیمش را بسته نگاه داشت و اگر بخت و شانس را جزئی از فوتبال بدانیم باید بگوییم که در صورت یار بودن بخت با تیم ساغلام، این تیم می توانست پیروز شده و با سه امتیاز زمین بازی را ترک کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.