حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهرداری‌ها پیشگامان توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور هستند

شناسه : 59595 06 جولای 2021 - 3:52 145 بازدید

پیام شهردار تبریز به مناسبت روز شهرداری‌ها؛ شهردار تبریز در پیامی به مناسبت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، مدیریت شهری را پیشگام توسعه همه جانبه کشور، بخصوص در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی دانست. به گزارش تبریز ما، در متن پیام شهردار تبریز آمده است: توسعه شهری در همه اشکال آن، مرهون خدمت صادقانه خدمتگزاران مردم در مجموعه […]

شهرداری‌ها پیشگامان توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور
هستند
پ
پ

پیام شهردار تبریز به مناسبت روز شهرداری‌ها؛

شهردار تبریز در پیامی به مناسبت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، مدیریت شهری را پیشگام توسعه همه جانبه کشور، بخصوص در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی دانست.
به گزارش تبریز ما، در متن پیام شهردار تبریز آمده است: توسعه شهری در همه اشکال آن، مرهون خدمت صادقانه خدمتگزاران مردم در مجموعه شهرداری تبریز است که در این راستا توسعه و آبادانی این کلان شهر را فصل‌الخطاب فعالیت‌های خود قرار داده و متعهد به انجام احسن وظایف خود شده‌اند.
شهروندان در تمامی شهرها بیشترین مراوده و تعامل را با مجموعه مدیریت شهری دارند و این امر افتخار بزرگی برای خادمان مردم در شهرداری هاست که در تعامل مستقیم با ولی نعمتان خود باشند. عملکرد ملموس شهرداری‌ها راه را برای نقد شهروندان باز گذاشته و در این راستا تلاش مجموعه شهرداری تبریز تبیین عملکرد خود و به سرانجام رساندن مطالبات شهروندان و در نهایت دخیل کردن نظرات آنها در اداره شهر است.
در دوره فعلی مدیریت شهری که چهار سال به عنوان کلیددار و خادم شهروندان در مجموعه شهرداری تبریز حضور داشتم، اولویت خود را توسعه زیرساخت‌های شهری اعم از فضای سبز با احداث ۶۱ پارک محله‌ای و کاشت یک میلیون اصله نهال، اجرای پروژه‌های زیست محیطی همچون کانال‌های دفع آب‌های سطحی، متروی تبریز، مرکز دفن بهداشتی پسماند و مسیرگشایی‌های جدید و … قرار داده و از پروژه‌های ویترینی و غیرضروری پرهیز کردیم. بیش از نیمی از این خدمات را در نقاط کم‌ برخوردار شهر برنامه‌ریزی و اجرا کردیم تا شاهد توسعه متوازن شهر باشیم.
اینجانب ضمن تبریک روز و هفته شهرداری‌ها و دهیاری به کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور، از خدمات همکاران خود در مجموعه شهرداری تبریز صمیمانه قدردانی می‌کنم و به عنوان کلیددار تبریز امیدوارم با استعانت از پروردگار متعال، همت خادمان شهر، همیاری اعضای محترم شورای شهر و نیز با سرلوحه قرار دادن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، توانسته باشیم بهترین اتفاقات را برای همشهریان خود رقم زده و آسایش و رفاه عمومی را فراهم کنیم.
ایرج شهینباهرشهردار تبریز

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130077

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.