حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بیش از ۱۵ درصد سالمندان آذربایجان‌شرقی مقابل کرونا واکسینه شدند

شناسه : 57144 02 می 2021 - 11:45 148 بازدید

به گزارش تبریز ما  دکتر عباسعلی درستی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه واکسیناسیون جمعیت بالای ۸۰سال از سه شنبه گذشته آغاز شده است، افزود: واکسیناسیون این گروه تا ۱۵روز آینده به پایان می رسد و سپس سالمندان بالای ۷۵سال واکسینه می شوند. وی اظهار کرد: فاز اول واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان […]

بیش از ۱۵ درصد سالمندان آذربایجان‌شرقی مقابل کرونا واکسینه
شدند
پ
پ

به گزارش تبریز ما  دکتر عباسعلی درستی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه واکسیناسیون جمعیت بالای ۸۰سال از سه شنبه گذشته آغاز شده است، افزود: واکسیناسیون این گروه تا ۱۵روز آینده به پایان می رسد و سپس سالمندان بالای ۷۵سال واکسینه می شوند.

وی اظهار کرد: فاز اول واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان در آذربایجان شرقی به پایان رسیده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این گروه های خاص مانند بیماران خاص، ساکنان سرای سالمندان، جانبازان بالای ۵۰ درصد و پاکبانان نیز در مقابل بیماری کووید ۱۹ واکسینه شده اند.

درستی گفت: ۷۰ هزار سالمند بالای ۸۰ سال در آذربایجان شرقی علیه کرونا واکسینه می شوند.

وی با بیان اینکه تعداد بسترهای کرونا در آذربایجان شرقی از یکهزار و ۶۰۰ نفر کمتر شده است، گفت: اکنون شهرستان هوراند دارای وضعیت زرد، ۶ شهرستان شامل سراب، اسکو، چاراویماق، هشترود، خداآفرین و ورزقان در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان های استان از جمله تبریز همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

دکتر درستی افزود: آذربایجان شرقی در وضعیت کرونا در مقایسه با سایر استان ها در جایگاه بیست و ششم قرار گرفته است ولی حدود ۳۰۰ بیمار در بخش مراقبت های ویژه و حدود ۱۵۰ کرونایی زیر دستگاه ونتیلاتور قرار دارند.

وی با بیان اینکه همچنان فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک بهترین شیوه مراقبتی در مقابل کووید ۱۹ است، از مردم خواست تا افزایش واکسیناسیون و عمومی شدن آن شیوه نامه های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند تا آمار کرونا سرعت بیشتری نگیرد.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=18897

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.