حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در وادی رحمت

شناسه : 61413 02 سپتامبر 2021 - 7:52 478 بازدید

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز خبر داد؛ مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان در وادی رحمت به شدت انتقاد کرد. به گزارش تبریز ما، فرخ جلالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه عموم شهروندان بدون توجه به اصول بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی در اماکن عمومی، با جمعیتی انبوه در […]

عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در وادی رحمت
پ
پ

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز خبر داد؛

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان در وادی رحمت به شدت انتقاد کرد.
به گزارش تبریز ما، فرخ جلالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه عموم شهروندان بدون توجه به اصول بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی در اماکن عمومی، با جمعیتی انبوه در مراسمات تشییع و تدفین حاضر می‌شوند.
وی، آوردن کودکان به اماکن پرازدحام و آلوده مانند وادی رحمت را بسیار خطرناک و قابل تامل خواند و افزود: جای تاسف است که رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و حضور با حداقل نفرات در مراسمات تشییع و تدفین در بین شهروندان به حداقل رسیده است.
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با اشاره به ازدحام مردم و حضور با ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر برای مراسمات تشییع و تدفین هشدار داد: بر اساس بررسی‌های کارشناسان بهداشتی، از هر ۱۲۰ نفری که در این تجمعات حضور دارند به طور متوسط ۳۰ نفر آلوده به ویروس کرونا بوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه به طور حتم این تعداد افراد مبتلا یا ناقل کرونایی به سرعت حاضران دیگر را هم آلوده می‌کنند، افزود: چه بسا افرادی که پس از حضور در ازدحامات تشییع و تدفین مبتلا به کرونا شده و سرنوشت ناگواری داشته‌اند.
جلالی با هشدار مجدد نسبت به افزایش ۱۰۰درصدی متوفیان کرونایی در تبریز گفت: گرچه تاکنون برای رفاه مردم از اعمال محدودیت خودداری کرده بودیم ولی با مشارکت نیروی انتظامی نسبت به اعمال محدودیت برای مراسم تدفین و تشییع اقدام نموده و فقط به وابستگان درجه یک مجوز حضور داده خواهد شد.

به گفته وی، ضمن ممنوعیت هرگونه تجمع در وادی رحمت، فقط به ۱۰ الی ۱۵ نفر از بستگان درجه یک اموات اجازه حضور در مراسم تشییع و تدفین صادر خواهد شد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131772

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.