حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

کاهش 60 درصدی تماس شهروندان با سامانه 137 در خصوص آبگرفتگی معابر

شناسه : 11844 18 فوریه 2018 - 8:09 550 بازدید

تبریز ما: مدیر کل خدمات شهری شهرداری تبریز گفت: اجرای طرح های مختلف خدماتی و فرهنگی در راستای مدیریت آب های سطحی موجب کاهش میزان آبگرفتگی معابر شهری شده است. به گزارش تبریز ما، غلامرضا وصالی افزود: حذف پل های غیر ضروری که توجیه ترافیکی هم نداشتند به همراه استقبال شهروندان از طرح های فرهنگی […]

کاهش 60 درصدی تماس شهروندان با سامانه 137 در خصوص آبگرفتگی معابر
پ
پ

تبریز ما: مدیر کل خدمات شهری شهرداری تبریز گفت: اجرای طرح های مختلف خدماتی و فرهنگی در راستای مدیریت آب های سطحی موجب کاهش میزان آبگرفتگی معابر شهری شده است.

به گزارش تبریز ما، غلامرضا وصالی افزود: حذف پل های غیر ضروری که توجیه ترافیکی هم نداشتند به همراه استقبال شهروندان از طرح های فرهنگی و کاهش تولید زباله های خیابانی مهمترین عامل کاهش انسداد آبروها و رفع آبگرفتگی در زمستان سال جاری محسوب می شود.

وی با اشاره به رصد روزانه آمار تماس تلفنی با سامانه 137 شهرداری تبریز، تصریح کرد: این میزان از تماس ها با موضوع آبگرفگی معابر، هنگام بارش های شدید و متوالی 60 در صد نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل کاهش پیدا کرده است.

وصالی متذکر شد: اجرای طرح جامع “گوزل تبریزیم” وارد فاز سوم خود شده و با محوریت ناحیه ای مخصوصا در محلات مناطق شش، هفت و چهار تبریز، توانسته با موارد ثبت شده توسط این سامانه و مطالبات شهروندان همگام شود.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تبریز اظهار امیدواری کرد: پیوست فرهنگی اجرای طرح خدماتی گوزل تبریزیم و ارتباط مستقیم با هیات امنای محله ای، موجب شکل گیری ابعاد جدید فعالیت های خدماتی شهرداری تبریز شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.