حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

گروه‌های شغلی سه و چهار در تبریز تعطیل هستند

شناسه : 61019 24 آگوست 2021 - 19:51 387 بازدید

فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به روند روبه گسترش شیوع کرونا در آذربایجان‌شرقی گفت: گروه‌های شغلی سه و چهار در تبریز همچنان تعطیل هستند. به گزارش تبریز ما، بهروز مهدوی در خصوص آخرین تصمیمات ستاد مقابله با کرونای شهرستان تبریز اظهار کرد: زدن ماسک، دوری از تجمعات و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها همچنان توصیه ستاد مقابله […]

گروه‌های شغلی سه و چهار در تبریز تعطیل هستند
پ
پ

فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به روند روبه گسترش شیوع کرونا در آذربایجان‌شرقی گفت: گروه‌های شغلی سه و چهار در تبریز همچنان تعطیل هستند.
به گزارش تبریز ما، بهروز مهدوی در خصوص آخرین تصمیمات ستاد مقابله با کرونای شهرستان تبریز اظهار کرد: زدن ماسک، دوری از تجمعات و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها همچنان توصیه ستاد مقابله با کرونا است.
وی با اشاره به روند روبه رشد واکسیناسیون در کشور و آذربایجان‌شرقی گفت: واکسیناسیون جلوی ابتلاء به کرونا را نمی‌گیرد و با توجه به تجمعات اخیر، روند ابتلاء در شهرستان سه برابر و فوتی‌ها نیز چهار برابر افزایش یافته است.
فرماندار تبریز با بیان اینکه تصمیمات قبلی ستاد کرونای شهرستان تبریز به قوت خود باقی است، خاطرنشان کرد: فقط مشاغل گروه یک و مشاغل گروه دو نیز با رعایت پروتکل‌ها می‌توانند فعالیت کند و گروه‌های شغلی سه و چهار همچنان تعطیل هستند.
مهدوی با بیان اینکه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های واحد حق تردد به هسته مرکزی شهر را ندارند، گفت: تاکسی‌ها باید با سه نفر و اتوبوس‌ها نیز با یک سوم ظرفیت مسافر فعالیت کنند و ضمن اینکه محدودیت تردد شبانه نیز همچون گذشته برقرار بوده و چنانچه خودرویی از ساعت ۲۲ تا سه بامداد تردد کند، ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.
فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: به شهرداری تبریز نیز اعلام شده که تمام بوستان‌ها و پارک‌ها را تعطیل کند و فقط پارک ائل‌گلی و عینالی صرفاً برای پیاده‌روی مجاز بوده و هرگونه اتراق ممنوع است.
وی ادامه داد: حضور کارکنان در ادارات تبریز نیز با یک سوم امکان‌پذیر است.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131545

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.