حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت تشکیل فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز

شناسه : 9707 17 دسامبر 2017 - 8:00 194 بازدید

تبریز ما: عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز در نطق میان دستور خود بر ضرورت تشکیل فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، کریم صادق زاده تبریزی با تشریح ضرورت تشکیل فراکسیون کارگری شورا اظهار داشت: با توجه به اینکه محور توسعه شهری توجه به نیروی انسانی است و باید […]

ضرورت تشکیل فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز
پ
پ


تبریز ما: عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز در نطق میان دستور خود بر ضرورت تشکیل فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، کریم صادق زاده تبریزی با تشریح ضرورت تشکیل فراکسیون کارگری شورا اظهار داشت: با توجه به اینکه محور توسعه شهری توجه به نیروی انسانی است و باید مبنای حرکت و آبادانی شهر توسعه نیروی انسانی باشد:

 عضو شورای شهر تبریز افزود: بدون تامین نیازهای مادی و رفاهی کارگران نمی توان به توسعه شهری کامل دست یافت دغدغه فراکسیون شورا ساختارمند کردن عملکرد و تصمیمات شورای شهر در مورد تامین معشیت و رفاه کارگران شهرداری است.

صادق زاده گفت: در مجموعه شهرداری ها شاهدیم بعد از گذشت 4 دهه از انقلاب همچنان نماینده قانونی کارگران و یا انجمن های صنفی در مناطق حضورندارند و این دلیل بی عدالتی ها و تضییع حقوق کارگران است.

وی با اشاره به اینکه به عنوان عضو شورای شهر از همکاران می خواهم در تشکیل فراکسیون کارگری همراهی کننند تا به عنوان یادگار عملکرد شورای پنجم ثبت شود گفت» در قانون و آیین نامه داخلی شورا سخنی از فراکسیون نشده است اما در تهران اصفهان و شیراز با تصویب شورا فراکسیون فوق شکل گرفته است.

کریم صادق زاده تبریزی در پایان سخنانش در خصوص ترکیب این فراکسیون گفت: فراکسیون کارگری با حضور 5 یا 7 عضو شورا فعالیت خواهد کرد و طبیعتااین فراکسیون در جهت پیگیری مطالبات و حقوق کارگران فعالیت خواهد کرد.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.