حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

لزوم اخذ پروانه فعالیت و اشتغال برای کلیه خودروهای باری مجموعه شهرداری از سازمان حمل ونقل بار شهرداری تبریز

شناسه : 12977 22 آوریل 2018 - 7:13 201 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار کلیه خودروهای بار شهرداری تبریز اعم از ملکی،پیمانکاری و استیجاری و .. موظف به اخد پروانه و مجوز از سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری تبریز شدند. به گزارش تبریز ما، فاضل نادری افزود: با هدف ایجاد مدیریت یکپارچه و ساماندهی و کنترل و نظارت بر ناوگان […]

لزوم اخذ پروانه فعالیت و اشتغال برای کلیه خودروهای باری مجموعه شهرداری از سازمان حمل ونقل بار شهرداری تبریز
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار کلیه خودروهای بار شهرداری تبریز اعم از ملکی،پیمانکاری و استیجاری و .. موظف به اخد پروانه و مجوز از سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری تبریز شدند.

به گزارش تبریز ما، فاضل نادری افزود: با هدف ایجاد مدیریت یکپارچه و ساماندهی و کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل بار، با تصویب شورای محترم اسلامی شهر تبریز کلیه مناطق شهرداری، سازمان ها و شرکت های وابسته شهرداری تبریز موظف هستند نسبت به اخذ پروانه فعالیت و اشتغال برای خودروهای حمل ونقل بار اقدام کنند.

وی با تاکید بر عدم بکارگیری خودروهای فاقد مجوز و پروانه فعالیت در مجموعه شهرداری اظهار داشت: بر اساس این مصوبه کلیه مناطق و سازمانها و شرکت های وابسته بایستی سریعا کلیه خودروهای حوزه حمل ونقل باری تحت پوشش خود را برای اخذ مجوز و پروانه فعالیت به سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری تبریز معرفی کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.