حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت تسریع در اجرای پروژه راه‌آهن بستان‌آباد – تبریز

شناسه : 59850 14 جولای 2021 - 23:52 474 بازدید

استاندار آذربایجان‌شرقی در بازدید از پروژه راه‌آهن بستان‌آباد – تبریز و ایستگاه راه‌آهن خاوران، بر تسریع در عملیات اجرایی این پروژه تأکید کرد. به گزارش تبریز ما، در این بازید که روز چهارشنبه و با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار صورت گرفت، محمدرضا پورمحمدی ابراز امیدواری کرد این پروژه با تلاش پیمانکاران به زودی […]

ضرورت تسریع در اجرای پروژه راه‌آهن بستان‌آباد –
تبریز
پ
پ

استاندار آذربایجان‌شرقی در بازدید از پروژه راه‌آهن بستان‌آباد – تبریز و ایستگاه راه‌آهن خاوران، بر تسریع در عملیات اجرایی این پروژه تأکید کرد.
به گزارش تبریز ما، در این بازید که روز چهارشنبه و با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار صورت گرفت، محمدرضا پورمحمدی ابراز امیدواری کرد این پروژه با تلاش پیمانکاران به زودی به بهره‌برداری برسد.
وی همچنین همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های مسئول برای اتمام این پروژه و بهره‌برداری از آن را خواستار شد.
به گفته مدیران این پروژه، ایستگاه راه‌آهن خاوران نزدیک به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۹۶ درصد زیرسازی ایستگاه به پایان رسیده است.
راه‌آهن بستان‌آباد – تبریز بخشی از پروژه بزرگ راه‌آهن میانه – تبریز است که مرحله نخست آن از میانه تا بستان‌آباد در سفر رئیس‌جمهور به آذربایجان‌شرقی در آذر ماه ۱۳۹۸ به بهره‌برداری رسید.
با بهره‌برداری کامل از این پروژه، ترانزیت ریلی ایران برای نخستین بار به اروپا متصل می‌شود و علاوه بر کاهش مدت زمان سفر در حد فاصل مرکز کشور تا مرزهای شمال غربی، موجب توسعه مراودات بین‌المللی نیز می‌شود.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130251

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.