حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تاج الدینی: همان دارایی چهار سال پیش را دارم / بدون اسپانسر مالی و کمک های مردمی

شناسه : 61797 26 فوریه 2024 - 14:38 259 بازدید منبع : تبریز بیدار
در گام نخست حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی به پویش «شفاف شو» پیوست و در گفتگو با خبرنگار تبریزما در مورد اموال و هزینه های تبلیغاتی خود شفاف سازی کرد.
تاج الدینی: همان دارایی چهار سال پیش را دارم / بدون اسپانسر مالی و کمک های مردمی
پ
پ

سرویس سیاسی تبریزما/ پایگاه خبری تبریزما در راستای ایجاد شور انتخاباتی اقدام به راه اندازی پویش «شفاف شو» بین نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کرده تا در گام نخست بعنوان مقدمه شفافیت، اموال و هزینه های تبلیغاتی خود را برای مردم و رسانه ها اعلام کنند.

تبریز ما این پویش را با تعدادی از نامزدهای شاخص در میان گذاشته که برخی همکاری کرده و برخی از پاسخگویی طفره رفتند که به مرور منتشر می شود.

یادآور می شود هدف از این پویش جانبداری یا سوگیری له و علیه هیچ فردی نبوده و هر کاندیدی که خواستار اعلام اموال و هزینه های انتخاباتی خود باشد، در این رسانه قابل نشر بوده و قضاوت آن با مخاطبان می باشد.

در گام نخست حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی به این پویش پیوست و در گفتگو با خبرنگار تبریزما در مورد اموال و هزینه های تبلیغاتی خود شفاف سازی کرد.

تاج الدینی: همان دارایی چهار سال پیش را دارم / بدون اسپانسر مالی و کمک های مردمی

وی به تبریزما گفت: همان اموالی که چهار سال قبل داشتم اکنون نیز همان میزان دارایی را دارم و در این چهار سال چیزی اضافه نشده است.

این کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو افزود: اگر به مردم بگوییم چیزی در این چهار سال اضافه نشده باور نمی کنند اما بنده اموال خود را به قوه قضائیه اعلام کرده ام و اگر نیاز باشد دستگاه قضایی اموال نمایندگان را اعلام عمومی می کند.

وی در خصوص هزینه های تبلیغاتی خود و اینکه آیا اسپانسر حمایتی دارد، گفت: در حد اینکه بنر چاپ کنم برای تبلیغات هزینه می کنم و اسپانسر خاصی ندارم و ستادهای مردمی کمک می کنند.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.