حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هواداران تراکتور امروز در ورزشگاه هستند (عکس)

شناسه : 59125 20 ژوئن 2021 - 15:51 365 بازدید

باشگاه تراکتور برای سوپر جام برنامه ویژه ای دارد که طبق آن هوادارانش می توانند بصورت مجازی در ورزشگاه حضور پیدا کنند. به گزارش تبریز ما؛ تیم های پرسپولیس و تراکتور امروز از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه آزادی برگزار کننده دیدار سوپر جام خواهند بود؛ با توجه به پاندمی کرونا این بازی هم به مانند […]

هواداران تراکتور امروز در ورزشگاه هستند (عکس)
پ
پ

باشگاه تراکتور برای سوپر جام برنامه ویژه ای دارد که طبق آن هوادارانش می توانند بصورت مجازی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
به گزارش تبریز ما؛ تیم های پرسپولیس و تراکتور امروز از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه آزادی برگزار کننده دیدار سوپر جام خواهند بود؛ با توجه به پاندمی کرونا این بازی هم به مانند بازی های یک سال و نیم اخیر بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
باشگاه تراکتور اما برای هوادارانش در بازی امروز برنامه ویژه ای دارد؛ برنامه ای که طبق آن هوادارانش می توانند بصورت مجازی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

باشگاه تراکتور با اعلام این خبر از طریق رسانه رسمی خود، از هواداران خود خواسته تا با حضور در صفحه اینستاگرام دریک، باشگاه تراکتور نیز زیر مجموعه ای از آن است، در طرح #سن_وارسان (تو هستی) حضور داشته باشند.
قرار است در این صفحه، اتفاقات پیش، حین و پس از بازی تراکتور و پرسپولیس از نگاه هواداری و به صورت لحظه ای پوشش داده شود. به این ترتیب هواداران تراکتور که مدت زیادی است نمی توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند، خواهند توانست به صورت هوادارِ مجازی در ورزشگاه حضور یافته و بازی حساس تیم شان را پیگیری کنند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129640

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.