حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

درخواست تراکتورسازی برای لغو محرومیت هواداران

شناسه : 11494 03 فوریه 2018 - 8:45 370 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواهان لغو محرومیت این تیم برای بازی در استان بی‌طرف شد. مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی طی نامه‌ای خطاب به رییس فدراسیون فوتبال درخواست کرد با برگزاری مسابقه حساس هفته بیست و سوم مقابل گسترش فولاد، در تبریز از نماینده فوتبال ایران در آستانه رقابت‌های لیگ […]

درخواست تراکتورسازی برای لغو محرومیت هواداران
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواهان لغو محرومیت این تیم برای بازی در استان بی‌طرف شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی طی نامه‌ای خطاب به رییس فدراسیون فوتبال درخواست کرد با برگزاری مسابقه حساس هفته بیست و سوم مقابل گسترش فولاد، در تبریز از نماینده فوتبال ایران در آستانه رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حمایت شود.

متن این درخواست به این شرح است:
«برادر ارجمند جناب آقاى مهدى تاج
ریاست محترم فدراسیون فوتبال
با سلام و احترام
با صلوات بر محمد و آل محمد پیرو اعلام حکم محرومیت این باشگاه از برگزارى یک مسابقه در ورزشگاه خانگى با عنایت به حضور تیم فوتبال تراکتورسازى در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاههاى آسیا و در شرایطى که نماینده فوتبال ایران در مسابقه هفته آتى آخرین بازى خانگى خودش پیش از آغاز رقابت هاى آسیایى را مقابل هواداران خودش برگزار مى کند بدینوسیله از جنابعالى درخواست مى کنم به منظور لغو یا تعلیق محرومیت در نظر گرفته شده در این موقعیت حساس دستور اقدام فرمایید.

 با توجه به رفتار شایسته هواداران تراکتورسازى در دو مسابقه اخیر و در ورزشگاه امام رضا(ع) به نظر مى رسد این اقدام مى تواند زمینه تقویت روحیه تیم و همدلى و انسجام بیشتر را در آستانه مسابقات حساس آسیایى فراهم سازد و نماینده فوتبال ایران پس از انجام یک مسابقه پرشور خانگى در برابر هواداران متعصب خودش وارد کارزار آسیایى گردد.

پیشاپیش از حمایت و همراهى جنابعالى در جهت تقویت روحیه و بالا بردن انگیزه نماینده فوتبال ایران در آستانه مسابقه حساس آسیایى برابر الاهلى عربستان تشکر مى کنم.»

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.