حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی از اواخر هفته

شناسه : 9759 19 دسامبر 2017 - 3:38 229 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون توسعه و پیش ‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی از اواخر هفته خبر داد. به گزارش تبریز ما، محمد اشجعی اظهار داشت: با توجه به پایداری هوا، آلودگی در شهرهای صنعتی همچون تبریز تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت ولی از روز پنج شنبه […]

ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی از اواخر هفته
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون توسعه و پیش ‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی از اواخر هفته خبر داد.

به گزارش تبریز ما، محمد اشجعی اظهار داشت: با توجه به پایداری هوا، آلودگی در شهرهای صنعتی همچون تبریز تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت ولی از روز پنج شنبه سامانه جدید بارشی وارد استان می شود.

وی سپس گفت: با توجه به پایداری جو و سکون نسبی هوا، بالا بودن چگالی آلاینده های هوا در تبریز همچنان ادامه دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: طبق پیش‌بینی‌ها، با ورود امواج فرعی سامانه بارشی شاهد وزش باد و بارش برف و باران در برخی نواحی استان خواهیم بود.

اشجعی سپس اظهار داشت: روز پنج شنبه و جمعه بارش پراکنده‌ در استان پیش بینی می‌شود، همچنین با ورود این سامانه میزان آلاینده‌ های جوی تبریز کاهش می یابد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.