حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سامانه جامع نظام پیشنهادهای شهرداری تبریز، آماده دریافت نظرات و ایده‌های عموم در بودجه‌ریزی سال ۱۳۹۷

شناسه : 9414 09 دسامبر 2017 - 7:26 205 بازدید

تبریز ما: اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با صدور اطلاعیه‌ای از کارشناسان، اصحاب رسانه و شهروندان صاحب نظر خواست تا نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص ضرورت‌‌های برنامه و بودجه سال ۱۳۹۷ ارائه دهند.  به گزارش تبریز ما، در اطلاعیه روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با اشاره به فصل بودجه‌ریزی، آمده است: با […]

سامانه جامع نظام پیشنهادهای شهرداری تبریز، آماده دریافت نظرات و ایده‌های عموم در بودجه‌ریزی سال ۱۳۹۷
پ
پ


تبریز ما: اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با صدور اطلاعیه‌ای از کارشناسان، اصحاب رسانه و شهروندان صاحب نظر خواست تا نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص ضرورت‌‌های برنامه و بودجه سال ۱۳۹۷ ارائه دهند.

 به گزارش تبریز ما، در اطلاعیه روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با اشاره به فصل بودجه‌ریزی، آمده است: با توجه تاکیدات مهندس شهین‌باهر، شهردار محترم تبریز در مورد لزوم ایجاد رویکردهای شفاف‌سازی و بهره‌گیری از مشارکت عموم شهروندان دراحصای نیازها و ضرورت‌های شهر، از اساتید حوزه برنامه‌ریزی، کارشناسان و متخصصان مرتبط با مسایل شهری و عموم اصحاب رسانه و شهروندان صاحب‌نظر دعوت می‌شود، نظرات، پیشنهادها و ایده‌های عملی خود را در خصوص برنامه و بودجه سال ۱۳۹۷ ارائه دهند.
در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: احصای نیازهای شهر در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی، ضرورتی است که تنها با نقش‌آفرینی عمومی میسر خواهد بود؛ از این رو، ستاد راهبردی تنظیم برنامه و بودجه سال ۱۳۹۷ مصمم است در تنظیم محورهای مختلف برنامه و بودجه سال آینده، از نظرات راهبردی اساتید، کارشناسان، اصحاب رسانه و عموم شهروندان، استفاده کند.
گفتنی است سامانه جامع نظام پیشنهادهای شهرداری تبریز به نشانی، http://pishnahadat.tabriz.ir/Login.aspx آماده دریافت نظرات کارشناسان، اصحاب رسانه و شهروندان صاحب نظر در خصوص ضرورت‌‌های برنامه و بودجه سال ۱۳۹۷ است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.