حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تبریز میزبان رقابتهای بین المللی جام تختی

شناسه : 10070 26 دسامبر 2017 - 12:39 183 بازدید

تبریز ما: شهرهای ماهشهر و تبریز به ترتیب برای میزبانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی و آزاد تختی، کاندیدا هستند. سی و هشتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام تختی در رشته کشتی فرنگی، روزهای 5 و 6 بهمن ماه و رقابت های کشتی آزاد نیز روزهای 19 و 20 بهمن ماه برگزار […]

تبریز میزبان رقابتهای بین المللی جام تختی
پ
پ


تبریز ما: شهرهای ماهشهر و تبریز به ترتیب برای میزبانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی و آزاد تختی، کاندیدا هستند.

سی و هشتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام تختی در رشته کشتی فرنگی، روزهای 5 و 6 بهمن ماه و رقابت های کشتی آزاد نیز روزهای 19 و 20 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

با توجه به اعلام اتحادیه جهانی در هر رشته کشتی آزاد، فرنگی و زنان 4 تورنمنت بعنوان طرح سیستم رنکینگ کشتی گیران در کشورهای مختلف (هر تورنمنت یک کشور) برگزار می شود که رقابت های کشتی فرنگی جام تختی نیز یکی از رقابت ها می باشد و نتایج کشتی گیران در این تورنمنت ها در امتیازبندی نهایی آن ها برای مسابقات جهانی 2018 مجارستان لحاظ خواهد شد. با توجه به اینکه رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در طرح سیستم رنکینگ قرار دارد امسال این مسابقات در هر دو رشته آزاد و فرنگی به صورت انفرادی برگزار می شود.

رقابت های بین المللی کشتی جام تختی یکی از قدیمی ترین و معتبرترین تورنمنت های کشتی در دنیا محسوب می شود که هر ساله مورد استقبال کشورهای مطرح کشتی دنیا قرار می گیرد. شهرهای ماهشهر و تبریز به ترتیب برای میزبانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی و آزاد تختی، کاندیدا هستند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.