حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

برپایی نمایشگاه تولیدات فرش دستباف مددجویان آذربایجان شرقی

شناسه : 61315 30 آگوست 2021 - 19:45 680 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، کریم پرویزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرش دستباف در محل اداره کل کمیته امداد آذربایجان شرقی، گفت: مجموعه‌ای از دستاوردهای مددجویان تحت حمایت در حوزه فرش و صنایع دستی این نمایشگاه عرضه می‌شود. وی با تاکید بر ضرورت بازاریابی برای تولیدات مددجویی، افزود: این نمایشگاه در راستای پشتیبانی […]

برپایی نمایشگاه تولیدات فرش دستباف مددجویان آذربایجان
شرقی
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، کریم پرویزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرش دستباف در محل اداره کل کمیته امداد آذربایجان شرقی، گفت: مجموعه‌ای از دستاوردهای مددجویان تحت حمایت در حوزه فرش و صنایع دستی این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت بازاریابی برای تولیدات مددجویی، افزود: این نمایشگاه در راستای پشتیبانی از تولید، رفع موانع و توانمند کردن مددجویان برپا شده است.

وی اضافه کرد: تولیدات مدجویان در زمینه‌های قالی، گلیم و صنایع دستی با تسهیلات کمیته امداد توسط مددجویان خودکفا شده تولید شده است.

پرویزی ضمن دعوت از مردم برای حمایت از تولیدات مددجویی، خاطرنشان کرد: تولیدات مددجویان در نمایشگاه‌های قبلی با استقبال خوبی روبه رو شده بود و امید است این بار نیز مورد توجه مردم قرار گیرد.

وی به تنوع طرح‌ها در فرش دستباف مددجویان اشاره کرده و گفت: کمیته امداد در کنار درخواست مشتریان جدید، به تروج فرهنگ ایران نیز می‌پردازد.

روابط عمومی کمیته امداد استان، نمایشگاه فرش دستباف از دوشنبه ۸ شهریور ماه تا روز پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و ۱۷ تا ۱۹ در محل طبقه پنج اداره کل کمیته امداد استان واقع در تبریز چهارراه ابوریحان جهت بازدید عموم مردم برپا خواهد بود.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=24871

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.