حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حضور حداکثری در انتخابات شرکت در آزمون بزرگ الهی است

شناسه : 58238 24 می 2021 - 23:51 214 بازدید

امام جمعه تبریز گفت: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای اداره امور کشور، شرکت در آزمون بزرگ الهی در نظام اسلامی است. به گزارش تبریز ما، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در دیدار اعضای ستاد استانی بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در شرایطی که دشمن با تحریم و جنگ […]

حضور حداکثری در انتخابات شرکت در آزمون بزرگ الهی است
پ
پ

امام جمعه تبریز گفت: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای اداره امور کشور، شرکت در آزمون بزرگ الهی در نظام اسلامی است.
به گزارش تبریز ما، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در دیدار اعضای ستاد استانی بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در شرایطی که دشمن با تحریم و جنگ اقتصادی در تلاش برای دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی است، حضور و مشارکت حداکثری در همه عرصه‌ها تیری به قلب بدخواهان نظام است.
وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی دلیلی بر غفلت از عمل به وظیفه دینی و ملی نیست، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای اداره امور کشور و شوراهای شهرها و روستاها شرکت در آزمون بزرگ الهی در نظام اسلامی است.
امام جمعه تبریز کفایت، مدیریت و اعتقاد به عنصر جوانی و آرمان‌های انقلاب را از شاخص‌های دولت آینده عنوان کرد و گفت: خلق حماسه سیاسی با عشق به جمهوری اسلامی محقق می‌شود و مردم با انتخاب اصلح سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و دفاع مقدس، آرمان شهدا را وحدت و یک صدایی در برابر دشمنان توصیف کرد و گفت: استکبار و آمریکا با هر توطئه‌ای علیه ملت ایران در برابر راهبرد مقاومت و وحدت کلمه مردم و مسئولان همیشه طعم شکست را چشیده‌اند.
امام جمعه تبریز ایستادگی در برابر دشمنان را از برکت‌های خون شهدا دانست و افزود: هر چند جنگ خسارت‌های جانی و مالی فراوانی متوجه کشور و زیرساخت‌های آن کرد، اما امروز به برکت خون شهدا در برابر دشمنان قاطعانه ایستاده‌ایم.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128794

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.