حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ساخت و تعمیر ۶۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی

شناسه : 58828 10 ژوئن 2021 - 23:52 205 بازدید

معاون رئیس‌جمهور با حضور در روستای زلزله‌زده جهیردان سراب پایان ساخت و تعمیر ۶۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی را اعلام کرد. به گزارش تبریز ما، محمدباقر نوبخت ظهر امروز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از روستای زلزله‌زده جهیردان شهرستان سراب و بازدید از واحدهای مسکونی احداث و تعبیر شده اظهار کرد: با توجه به […]

ساخت و تعمیر ۶۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده
آذربایجان‌شرقی
پ
پ

معاون رئیس‌جمهور با حضور در روستای زلزله‌زده جهیردان سراب پایان ساخت و تعمیر ۶۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی را اعلام کرد.
به گزارش تبریز ما، محمدباقر نوبخت ظهر امروز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از روستای زلزله‌زده جهیردان شهرستان سراب و بازدید از واحدهای مسکونی احداث و تعبیر شده اظهار کرد: با توجه به زلزله سهمگینی که دو سال پیش در سراب و روستاهای آن پیش آمد، همه امکانات نظام در جهت کاهش آلام مردم زلزله‌زده بسیج شد.
وی افزود: برای احداث واحدهای تخریبی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سوی دولت مأموریت یافت و مسؤولان استانی بویژه استاندار محترم با جدیت پیگیر مسئله بودند.
نوبخت اذعان داشت: امروز می‌توانیم پایان دوران ساخت ۶۵۰۰ واحد مسکونی زلزله‌زده را که از این تعداد ۳ هزار واحد مسکونی و ۳۵۰۰ واحد نیز تعمیری است، اعلام کنیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: با این افتتاح ۱۱۶ هزارمین واحد مسکونی نوسازی شده روستایی از محل اعتباراتی طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در کشور افتتاح می‌شود.
وی گفت: امروز در یکی از واحدهای ساخته شده حضور یافتیم تا با ساکنان روستا همدردی و از مشارکت آنها در مراحل ساخت و تعمیر واحدها قدردانی کنیم.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129332

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.