حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جایگاه اتوبوسی سیار ویژه برگزاری مراسم به بهره‌برداری رسید

شناسه : 56321 19 آوریل 2021 - 23:52 320 بازدید

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز: مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز از بهره‌برداری از جایگاه اتوبوسی سیار ویژه برگزاری مراسم‌ها خبر داد. به گزارش تبریز ما، سعید حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز همزمان با بهره‌برداری از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تبریز، […]

جایگاه اتوبوسی سیار ویژه برگزاری مراسم به بهره‌برداری
رسید
پ
پ

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز:

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز از بهره‌برداری از جایگاه اتوبوسی سیار ویژه برگزاری مراسم‌ها خبر داد.
به گزارش تبریز ما، سعید حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز همزمان با بهره‌برداری از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تبریز، از جایگاه اتوبوسی سیار ویژه برگزاری مراسم‌ها نیز بهره‌برداری شد.
او ادامه داد: این جایگاه با تجهیز یک دستگاه اتوبوس ساخت و طوری طراحی شده است که می‌تواند در هر محلی حضور یابد که بهره‌برداری از آن در سرعت عمل و کاهش هزینه‌های برگزاری مراسم‌ها نقش مؤثری خواهد داشت.
وی یادآور شد: مجهز بودن به سیستم صوتی و تصویری، جایگاه سخنران، جایگاه مهمانان ویژه، امکانات تبلیغاتی، رفاهی و ظاهری شکیل از جمله ویژگی‌های این جایگاه اتوبوسی است.
او تاکید کرد: جایگاه اتوبوسی در مناسبت‌های ملی و مذهبی خاص که در معابر و میادین بزرگ شهر برگزار می‌شود، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/126989

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.